Adwords İpuçları

Google, çoğunluğa  göre, en tutulan  arama motorudur ve bütün  bu işletmeleri için birden fazla  avantaj sağlamaktadır ve ürünlerinden bir tanesi ise  Google AdWords . Bu sayede, işletmelere potansiyel müşterilerine ulaşmaları – web sitesi trafiğini ve mağazanıza gelen trafiği artırmaları ve sonuç olarak karları artırmaları için kolay bir yol sağlamış olmaktadır .

Küçük işletmeler için AdWords kampanyası oldukça basit  görünebilir fakat  AdWords’e yatırım yapmak, ürününüzün veya hizmetlerinizin pazarlanmasında ve sonuçta daha fazla dönüşüm ve gelir elde etmek sizler  sağlam bir yöntem olabilir .

 

  • Ana Sayfanızı Reklamlarla Birleştirin

Daha önce bir Google reklam kampanyası çalıştırmayı denediyseniz Google’ın açılış sayfanıza bakmayı düşündüğünü ve bunu değerlendirdiğini bilmeniz gerekmektedir . Açılış sayfanız ilgili bağlılık ve gezinme kolaylığı sağlarsa Google reklamınızı Google’ın ilk sayfasının en üstüne veya ilgili aramalara olabilir

İnsanların günümüzde bütün bu  arama deneyimleri boyunca tutarlılık istediklerini düşünecek olursak , anahtar kelimeler ile reklamlar arasındaki bağlantıların hatasız olmasının gerektiği kolayca anlayabiliriz. Bu bağlantılar reklamlarınızın alaka düzeyini iyileştirerek, kalite puanınızı yükseltecektir.

Mobil cihazlardan yapılan aramalar – doğal olarak, masaüstü veya dizüstü bilgisayarlardan yapılan aramalardan farklıdır. Telefonlardan arama yapan kullanıcıların düşünce yapıları oldukça farklıdır. Bu kullanıcılar hareket halinde – daha az sabırlı – daha çok görev odaklı ve satın alma yolculuğunun son kısmına daha yakın olabilirler . Özellikle mobil ve masaüstü açık arttırmaları edindiğiniz dönüşüm oranı, tıklama başı maliyetleri göz önüne alarak hareket edin. Kullanılması gereken anahtar kelime kombinasyonlarını belirlemek.

Google Adwords,Google Adwords nedir,Google Adwords özellikleri nelerdir,Google Adwords avantajlı özellikleri,Google Adwords reklamları
Google Adwords,Google Adwords nedir,Google Adwords özellikleri nelerdir,Google Adwords avantajlı özellikleri,Google Adwords reklamları
  • Kullanılması gereken negatif anahtar kelimeleri belirlemek

Negatif anahtar kelimeler;  hangi anahtar kelimelerin ürününüze veya hizmetinize uygun olmadığını belirten bir anahtar sözcük türlerindendir. Bunlar anahtar kelimelerinizin tam tersi olan anahtar kelimelerdir . Bu, müşterilerinizin amacına hedefine  uymayan anahtar kelime aramalarında reklamlarınızı göstermeyerek tıklama oranlarınızı artırabilir . Örnek verecek olursak: Sadece kadın ürünleri satan bir siteniz varsa, sadece nitelikli trafik almalarını sağlamak için erkekler –  çocuklar – bebekler  kelimelerini negatif kelimeler olarak kullanım sağlayabilirsiniz . Bu tür kelimelerle herhangi bir aramada reklamınızı göstermez . Negatif anahtar kelimeler, Google’a ürün ve hizmetinizin ne olmadığını söylemek ve doğru pazarı hedeflemek için daha gelişmiş bir yöntemlerden biridir.

  • Doğru Anahtar Sözcükler

Doğru kelime eşleşme türlerini kullanmak . Anahtar Kelimeler Reklamlarınızın en önemli unsurlardan bir tanesidir. Bir kişi Google’a bir arama sorgusunda yazdığında, AdWords, açık artırma sisteminin arama terimini ne kadar uygun olduğuna bağlı olarak bir reklam görüntülemesi sağlayabilir. . Google –  işletmeniz – reklam kampanyanız – reklam kopyanız ve kampanya açılış sayfanız ile oldukça  alakalı anahtar sözcükleri ve anahtar kelime ifadelerini  sever.

  • Müşterin Gibi Gör Ve Düşün

Anahtar kelime planlama aşamasında olduğunuzda, müşterilerinizin düşündüğü gibi düşünmeye çalışın. Kendinize şu soruyu sorun : Potansiyel müşterim sattığım ürün veya hizmeti arıyorsa ne arıyor olabilir? Aramalarını ne kadar iyi eşleştirirseniz, reklam kampanyalarınız o kadar iyi sonuç elde eder

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz