Sorunuz mu var?

Herhangi bir sorunuz varsa aşağıya sorabilir veya aradığınızı kategoriye tıklayabilirsiniz!

Facebook Reklamları Nelerdir?

facebook reklam maliyeti düşürme, facebook reklam modelleri, facebook reklam verme incelikleri, facebook reklam yöneticisi, facebook reklamları kapatma, facebook reklamları nasıl çalışır, facebook reklamları nedir, facebook reklamları yönetme

Facebook Reklamları Nedir?

Facebook reklamları, markaların ve işletmelerin hedeflediği kitlelere, kendilerini en iyi anlatan cümleleri kurarak erişebildikleri ücretli mesajlara verilen isimdir. Reklam vermek isteyenler, hedeflerine en çok uyacak Facebook reklam şeklini kullanarak belirli kampanyalarını tanıtabilir ve destek sağlayabilir.
Facebook Reklamları Vererek Ne Yapmak İstiyorsunuz?
Marka ve işletmenin hedefi her ne olursa olsun, Facebook pazarlama araçları sayesinde hedefe ulaşmaları kolaydır. Fakat hedefin iyi belirlenmiş ve hedeflemenin doğru yapılmış olması gerekliliğini unutmamak gerekiyor
Marka ve işletmelerin Facebook reklamlarını kullanarak;
– Varlıklarını güçlendirmek,
– Bilinirlik oluşturmak,
– İnsanların keşfetmesini sağlamak,
– Potansiyel müşteri bulmak,
– Satışları arttırmak,
– Sadakat oluşturmak gibi hedefleri olabilir.
Kullanıcı davranışlarını çok iyi analiz eden ve bu yönde sürekli kendini geliştiren bir platform olan Facebook, bu maddelerde bahsettiğimiz bütün hedefler için reklam verenlerin amaçlarını gerçekleştirmesine yardımcı olabilmektedir.

Facebook İşletmelerin Varlığını Nasıl Güçlendirir?

facebook reklam maliyeti düşürme, facebook reklam modelleri, facebook reklam verme incelikleri, facebook reklam yöneticisi, facebook reklamları kapatma, facebook reklamları nasıl çalışır, facebook reklamları nedir, facebook reklamları yönetme

facebook reklam maliyeti düşürme, facebook reklam modelleri, facebook reklam verme incelikleri, facebook reklam yöneticisi, facebook reklamları kapatma, facebook reklamları nasıl çalışır, facebook reklamları nedir, facebook reklamları yönetme

Facebook ve Instagram analizlerine göre; kullanıcıların büyük bir kısmı yeni bir şeyler keşfetmek için hesaplarını açıyor ve günün hafife alınmayacak bir bölümünde online takip yapıyor. Bu keşfetme sürecinde; arkadaş, akraba ya da ünlüleri merakla izlemenin yanı sıra marka ve işletmelerin kampanya takipleri, yeni ürünleri, indirim günleri gibi haberlerini takip etmek de bulunmaktadır. İşte tam da bu nedenden, özellikle online alışveriş imkanı sağlayan bütün markaların kesinlikle Facebook’da da yer alması gerekmektedir. Üstelik işletmeleri hiç yormayan zaten mobil uyumlu bir yapıya sahip olan Facebook sayfaları, müşterilerin her yerden ve her zaman işletmelere kolay biçimde ulaşmasını, ürünler hakkında düşüncelerini belirtmesini ve işletmeye özel mesaj atabilmelerini de sağlamaktadır. Burada dikkat edilmesi gereken tek bir şey vardır. O da; işletme sayfaları oluşturulurken doğru tanımlamalar yapmak, sayfaya amaca uygun düğmeleri yerleştirmek ve kolayca ulaşılmasını sağlamak için profilde yer alan bilgileri eksiksiz biçimde doldurmak.
İşletmelerin varlığını güçlendirecek olan Facebook reklamları; öncelikle Facebook kullanıcılarının sayfanın varlığından haberdar edilmelerine yardımcı olmaktadır. Sayfayı takip etmelerini, iletişime geçmeleri sağlamak ve potansiyel müşterilere ulaşmak Facebook sponsorlu reklam tipi ile mümkün olmaktadır. Yine, sayfa profilinde yer alan düğmelere tıklatmak için verilen reklamlar, siteye trafik çekmek ya da telefon ile işletmeye ulaşmak isteyenlere kolaylık sağlamak da bu reklam araçlarının içinde yer almaktadır

Bilinirlik Oluşturmak İçin Ne Yapılabilir?

Bir markanın bilinirlik oluşturabilmesi için en iyi yol, kendi hakkında çok konuşulmasını sağlamasıdır. ‘Çok konuşulmak’ kavramının sosyal medyadaki karşılığı ise paylaşımların geniş kitlelere yayılmasına verilen isimdir.Peki, işletmeye ait olan hesaptan nasıl paylaşımlar yapılmalı ki bilinirlik artsın diyorsanız? Aslında bu sorunun cevabını vermek için sosyal medyada uzman olmaya gerek yok. Her kullanıcı, yaptığı paylaşımların başarısının aldığı beğeni, yorum ve paylaşımlarla ölçüldüğünü zaten bilmektedir. O halde şunu söyleyebiliriz ki; ilgi çekici paylaşımlar yapmak ‘konuşulmak’ için ilk şart.
Facebook’ta reklam verme, bu konuda işletme sayfalarına nasıl katkıda bulunuyor,bunu inceleyelim. Hesaplardan veya sayfalardan yapılan paylaşımların kaç kişiye gösterileceği aktif takipçi sayısı ile alakalı belli bir yüzdedir ve bu yüzde oldukça küçüktür. Gönderilerin oldukça büyük ilgi uyandırması, yorum, beğeni ve paylaşım sayısının çok fazla olması bile, bu yüzdede sadece küçük artışlara neden olur. Kısacası; daha fazla kişiye ulaşmak istiyorsanız kesinlikle Facebook sponsorlu reklam seçeneklerinden yararlanmak zorundasınız.
Facebook’taki bilinirlik reklamları, erişilmek istenen kişileri belirlemekle başlar. Burada hedef, paylaşımları beğenme ihtimali yüksek olan kullanıcılarla bağlantı kurulmasını hedeflenmektedir. Hedeflemeler; ‘Temel Hedef Kitle’, ‘Benzer Hedef Kitle’ ve ‘Özel Hedef Kitle’ olarak belirlenmektedir. Facebook hedefinin anlatıldığı hikayeler için; video, slayt gösterisi, fotoğraflar, bağlantılar kullanılmasına ve bu içeriklerin isteğe göre Kanvas veya Döngü tipli yayınlanmasına olanak sağlamaktadır. Ayrıca reklam veren isterse reklamların nerede yayınlanacağını da seçebilme imkanı vardır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir