Hedefleme örnekleri

Hedef kitlenize ve hedeflerinize bağlı olarak hedeflemenin nasıl çalıştığına dair bazı örnekler.

  • Öykü hakkında bilgi edinmek için gazetecileri, yerel TV çalışanlarını, radyoları, gazeteleri hedefleyebilirsiniz.
  • Eğer bağlantılar istiyorsanız  o zaman harika bir yazı yazabilir ve ardından onu etkileyenlere, yazarlara, gazetecilere tanıtabilir ve linkler alabilirsiniz.
  • Satış yapmak istiyorsanız , rakiplerinizin müşterilerini hedefleyen reklamlar yayınlayabilirsiniz.
facebook reklamları nedir,facebook reklam modelleri,facebook reklam yöneticisi,facebook reklam verme incelikleri,facebook reklamları kapatma,facebook reklam maliyeti düşürme,facebook reklamları yönetme,facebook reklamları nasıl çalışır,Facebook reklamı oluştururken dikkat edilecek İpuçları,hedefleme örnekleri
facebook reklamları nedir,facebook reklam modelleri,facebook reklam yöneticisi,facebook reklam verme incelikleri,facebook reklamları kapatma,facebook reklam maliyeti düşürme,facebook reklamları yönetme,facebook reklamları nasıl çalışır,Facebook reklamı oluştururken dikkat edilecek İpuçları,hedefleme örnekleri

 

Ayrıca, hedefiniz satışlarınızı artırmaksa, potansiyelinizi en üst seviyeye çıkarmak için üç farklı reklam türü yayınlama fikrini düşünebilirsiniz:

  1. Teklif reklamı (nakliye anlaşması veya indirim ile)
  2.  Reklam (ürünlerin resimlerini göstererek)
  3. Web sitesi reklamı tıklar (siteye gelen trafiği artırmak için)

Bu, reklamlarınızın hedeflerinize uygun olmasını sağlamanın ve başarı şansınızı artırmanın yararlı bir yoludur.

Facebook reklamları oluştururken göz önünde bulundurulacak ipuçları

Greg Gifford, başarılı Facebook reklamları yaratma konusundaki ipuçlarını paylaştı:

  • Hedeflemeniz konusunda son derece seçici olun . Etkinliğini artırmak için mümkün olduğunca daraltın.
  • Harika görüntüler kullanın . Resimlerin gücünü hafife almayın. Boyut en az 600 × 314, 1200 × 628 reklamları daha da çekici kılar.
  • Bir hedef belirle . Açık bir hedef belirlemeden önce reklam göndermeye başlama. Hedefiniz için ölçülebilir bir sayı, son tarih ve uygulanabilir kurallar belirleyin
  • Reklam planlamasını kullanın . Reklamları mümkün olan en kısa sürede yayınlayın, yanlış zamanda paranızı boşa harcamayın. Ayrıca, yalnızca arama için mobil reklamlar yayınlıyorsanız, onları açıkken kullandığınızdan emin olun.
  • Her ilan A / B testi . Hedefleriniz için en iyisini bulana kadar reklam türlerini ve görsellerini denemeye devam edin.
  • Kutunun dışında düşün . Yaratıcı olun, işinizi geliştirmek için yeni yollar bulun. Müşterilerinize hitap etmek için rakiplerinizin bulunduğu yerlerde reklam yayınlamaya ne dersiniz?
  • Resim% 20’den az metin içermelidir . Facebook daha fazla metin eklemenize izin verirse bile, alanı kullanmak zorunda değilsiniz,% 20’den daha fazla aldıkça, erişim o kadar az olur.
  • Power Editor’ı kullanın . Power Editor, reklamların toplu olarak yüklenmesi ve düzenlenmesiyle birlikte daha az zaman alan ve daha etkili olan daha kesin hedefleme özellikleri sunar.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz