Google AdWords PPC için bu altı zaman kazandıran ipucuna göz atmalısınız .

1. Kampanya Teşhisi

Google şu anda Kampanya Tanılama adlı yeni bir özellik sağlamaktadır. Araç arka planda çalışacak ve AdWords hesabındaki sorunları veya anlaşmazlıkları arayacaktır.

Bu, çakışan negatif anahtar kelimelerin veya anahtar kelimeleri olmayan reklam gruplarının reklam verenlerini uyaran hesaplarda görünen mesajlara benzer olabilir. Bu, sorun giderme süresini azaltmak ve sorunları devam etmeden ve sonuçları etkilemeden önce sorunları daha hızlı bir şekilde belirlemek için harika bir özellik olacaktır.

adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords
adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords

2. Anahtar Kelimeleri Teşhis Edin

Anahtar kelimeleri teşhis, reklamların her bir anahtar kelime için gösterilip gösterilmediğini hızlı bir şekilde raporlayan ve “şimdi gösterilen reklam”, “duraklatıldı” veya “düşük arama hacmi” gibi bir durum sağlayan hızlı bir araçtır. Daha ayrıntılı bir durum elde etmek için herhangi bir anahtar kelimenin yanındaki konuşma balonu üzerine gelmelisiniz.

Herhangi bir kampanya veya reklam grubunun altındaki anahtar kelimeler sekmesinde, “anahtar kelimeleri teşhis et” e gitmelisiniz. Daha yeni hesaplarda bunu “daha fazla işlem” açılır sekmesini görmektesinizdir.

Önemli mesaj örneklerini şunları içeriyor;

  • Bütçe sınırlı veya tükenmek üzere: “Bütçeniz nedeniyle reklamınızı yalnızca zaman zaman gösteriyoruz.”
  • Düşük teklif veya kalite puanı “Bu anahtar kelime, benzer bir anahtar kelimeye sahip diğer reklamları tetikliyor: anahtar kelime Kampanya adı> Reklam grubu adı”

Bu, anahtar kelimelerdeki sorunların tanımlanmasını hemen anlayamayacak kadar hızlı bir şekilde izleyebilir.

adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords,kalite puanı,anahtar kelime
adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords,kalite puanı,anahtar kelime

3. Büyük Ölçekli Değişiklikler için Toplu Düzenlemeler

PPC‘lerini web arayüzünden yöneten reklam verenler için, yeni yayınlanan yeni bir özellik hayatınızı çok kolaylaştırmalıdır. Toplu düzenleme özelliği, birkaç tıklamayla kampanyalarda, reklam gruplarında, reklamlarda ve anahtar kelimelerde değişiklik yapılmasına olanak sağlar. Genel düzenlemeler arasında, teklifleri artırma veya azaltma, reklam metnini arama ve değiştirme veya yeni bütçeler belirleme yeteneği bulmaktadır.

Herhangi bir sekmeden, o sekme için düzenleme seçeneklerini görmek için aşağı açılan “düzenle” yi seçin. Değişiklikleri sonlandırmadan önce önizleme şansı vardır. İleri düzey kullanıcılar için bazı sınırlamalar olsa da, örneğin, anahtar kelimeler için “tahmini sayfa teklifinin üstüne çık” gibi seçenekler hiç akıllıca olmayabilir.

 Program Raporları

Bu o kadar basit ki, AdWords’ten gelen raporları, istediğiniz sıklıkta istediğiniz metriklerle gelen kutunuzda otomatik olarak görünecek şekilde planlayabileceğinizi unutmuş olabilirsiniz. Herhangi bir sekmeden bir rapor çalıştırın ve indirin ve “raporu e-postayla gönder ve planla” yı seçmelisiniz.

Alınacak kullanıcıları ve sıklığı seçin. Temel paydaşlara döngü içerisinde kalmaları için otomatik olarak iletilecek basit raporlar oluşturun ve geçici raporlar hazırlayın.

5. Negatif Anahtar Kelime Listesi

Reklamverenler, reklam grupları ve kampanyalar arasında sık sık negatif anahtar kelimeler ekler. Bu karmaşıklaşabilir, zaman alabilir ve hatalar performansı olumsuz yönde etkileyebilir.

Son zamanlarda Google, AdWords kampanyalarında paylaşılabilecek negatif anahtar kelime listelerini kullanma özelliğini ortaya koymaktadır. Negatif anahtar kelimeler eklerken, herhangi bir ana listeye uygulayabilirsiniz ve listenin ilişkili olduğu tüm kampanyalara eklenir. Bu, birkaç kampanyada gezinme konusundaki karışıklığı ortadan kaldırır.

6. Otomatik Kurallar

Süslü PPC yönetim platformlarını kullanmayan reklamverenler için , AdWords otomatik kuralları, Cyber ​​Monday’in icadından bu yana en iyi şeydir. Otomatik kurallar, belirttiğiniz ölçütlere göre AdWords hesabında bir şeyler olmasını sağlar. Sık yapılan ve çok zaman alan görevlerde zaman kazanmak için bu özelliği kullanın.

Otomatik kurallar için en çok zaman kazandıran seçimlerim:

  • İstediğiniz bir reklam sırasına veya sayfa sırasına ulaşmak için teklifleri değiştirme.
  • Promosyon reklamlarının açılması / kapatılması.
  • EBM’ye dayalı olarak iyi performans gösteren kampanyalarda bütçenin artırılması.

Yapılan değişiklikler değişiklik günlüğünde incelenebilir ve geri alınabilir. Otomatik kuralları, hesabınızın yan gezinme panelindeki “Otomatik kurallar” bağlantısını kullanarak yönetin.

 

 

Yeni Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz