Uluslararası SEO,  doğru bir şekilde yapıldığında küçük işletmelerin bile büyük kazanımlar elde etmiş olduğu çok değerli bir yatırıma dönüşmüş durumda..

Güzel haber şu ki, Google’da kısa bir araştırma yaparak konu hakkında yazılmış yüzlerce veriye erişim sağlayabiliriz. Kötü haber şu ki, bu kaynakların büyük bir bölümü güncelliğini yitirmiş durumda ve sizi kolaylıkla hatalı uygulamalar yapmaya yönlendirebilirler. Uluslararası SEO ile ilgili günümüğüzde  en geçerli uygulamaları bu konu ile ilgisi olanlara paylaşalım istedik.

Web sitenizin belirli bir coğrafi bölge veya yabancı bir dil açısından potansiyelini anlamak için uygulayabileceğiniz çeşitli testler olduğunu söyleyebiliriz. Mevcut sitenizin aynısını farklı bir dile çevirerek yayınlamak ve sonrasında herhangi bir iyileştirme yapmaksızın öylece kendi haline bırakmak başarı getirmeyecektir. Hedeflerinizi net şekilde belirlemeli ve çeşitli analizler yapmalısınız. Bu açıdan aşağıda sizler için oluşturduğumuz Uluslararası SEO kontrol listesini gözden geçirebilirsiniz.

SEO,Uluslararası SEO,Uluslararası SEO nedir,Uluslararası SEO farkı nedir
Uluslararası SEO

Uluslararası SEO ile Diğer Uygulamaların Farkı Nedir?

Bir SEO projesinin içinde uluslararası hedeflemeniz yok ise , normal bir SEO olarak ele alınabilir. Fakat işin içine Uluslararası SEO giriyorsa, artık bu proje ayrı bir başlık altında değerlendirmeliyiz. Farklı dil veya dillere hizmet etmesi planlanan bir Web sitesinin işlevselliği, Uluslararası SEO için ne kadar etkili planlama yapıldığına göre değişiklik gösterebilir. Tahmin edebileceğiniz gibi iyi planlama her zaman sizlere iyi sonuçlar sağlayacaktır.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz