Dijital devrim gerçekten küresel bir fenomen haline geldi.

Avrupa Birliği’nde, İnternet yüzde 80’in üzerine çıkarken , bazı ülkeler yüzde 90’ın oldukça üzerine çıkmaktadır . Çin’de, nüfusun yalnızca yüzde 53’ünü temsil eden 731 milyon internet kullanıcısı var – bu da büyümeye yer bırakıyor.

İnternet, markalara, sınır ötesi ve dil veya kültürel engellerden bağımsız olarak müşterilerine ulaşması için eşsiz bir yol sağlamaktadır. Farklı popülasyonlara ulaşmak, insanların bu farklı ülkelerde ne istediklerini anlamayı ve daha sonra bu ihtiyaçları karşılamak için içerik üretmeyi gerektirir.

Bu, içeriği basitçe farklı dillere çevirmek değil, alaka düzeyi ve yerelleştirmenin temel SEO ilkelerini global ölçekte uygulamaktan ibarettir – aynı zamanda teknik SEO içeriğinin doğru dilde uygun popülasyona iletilmesini de sağlar.

Uluslararası SEO stratejinize başladığınızda, potansiyelinizi en üst düzeye çıkarmak için uygulamalarınızı ölçeklendirmenin yollarındandır.

Bölgeden bölgeye talep değişikliklerini anlayın

Global bir aramayı tamamlarken, Google’da bile, içerik türleri ve SERP düzenlerinin ülkeden ülkeye değişeceğini göreceksiniz. Örneğin, belirli bir anahtar kelime bir ülkede Hızlı Yanıt’ı tetikleyebilir , ancak başka bir ülkede bu yanıtlamayacaktır . Her bölgede, Google, optimum bir kullanıcı deneyimi sağlamak için SERP’lerini yerel eğilimlere ve ilgi alanlarına göre modeller.

seo nasıl yapılır,uluslararası seo,global seo,seo google,seo ne yapar,ppc,ppc potansiyeli
seo nasıl yapılır,uluslararası seo,global seo,seo google,seo ne yapar,ppc,ppc potansiyeli

Yalnızca içerik ve SERP’ler değişmeyecek, anahtar kelimeler ve trafik oranları da değişecektir . Anahtar kelimeler doğrudan bir dilden diğerine çevrilemez – kültürel çıkarları, nüfusu, argo ve yerel kelimeleri dikkate almalısınız.

Farklı bölgeler, aynı sektördeki markalardan, satın alma kararlarını vermeden önce görmek istedikleriyle ilgili farklı beklentilere sahiptir.

Uluslararası bir arama stratejisi geliştirirken, bir ülkedeki belirli bir terim için iyi bir sıralamanın, diğer bir ülkede ilgili terimler için iyi bir sıralama anlamına gelmediğini anlamalısınız. Yerel olarak en iyi duruma getirmeniz ve bu yerel izleyici için tam olarak içerik ve kullanıcı deneyimi oluşturmanız gerekir . Uluslararası bir arama stratejisi oluşturma yolunda herhangi bir adım atmadan önce, o ülke içindeki anahtar kelime talebini ve trafiği anlamanız gerekir.

Sonuçlarınızı ölçün

Tüm SEO stratejilerinde olduğu gibi, global olarak genişlemek, ilerlemeniz için dikkatli ölçümler almanızı gerektirir. Daha etkili bir uluslararası SEO stratejisini geliştirmek ve geliştirmek için hala nerede ihtiyaç duyduğunuzu görmek için ölçümlerinizden elde edilen bilgileri kullanabilirsiniz.

  1. Somut bir küresel strateji uygulamanızdan önce, sırasında ve sonrasında farklı ülkelerdeki varlığınızın ve sıralamanızın ölçümlerini alın. Bu, ilerlemenizi açıkça görmenizi ve iyileştirme için potansiyel alanları daraltmanızı sağlar.
  1. Sayfaların her ülkede doğru sıralanmasını sağlamak için sayfa sıralamanızı izleyin. İngiltere’de sık rastlanan bir terimin sıralanması gibi hreflang etiketleriniz ve anahtar kelime sıralamanızdaki hatalar , yerel tüketici tabanına olan ilginizi azaltabilir ve sonuçta sıralamanızı ve potansiyel müşterileri meşgul etme yeteneğinizi zedeleyebilir.
  1. Belirli bir ülkenin Twitter hesabı gibi alternatif dijital kanalların başarısını ve etkisini ölçün.
  1. Yeni pazarlara genişlerken PPC potansiyelini düşünün. Uluslararası SEO çabalarınıza başladığınızda, siteniz için yüksek sıralar almanız zaman alabilir. PPC’yi kullanmak, yeni bir bölgede çekiş kazanmanıza yardımcı olabilir. Yeni bölgelerdeki arama davranışını ve dönüşüm oranlarını daha iyi anlamak için bu çabalarla başarınızı ölçün.

Dünya giderek artan bir şekilde bağlantılı hale geldikçe ve dijital pazarlamanın önemi dünyaya yayıldıkça, örgütlerini büyütmek isteyen markaların, izleyicileri kendi sınırlarının ötesine nasıl sokacaklarını anlaması gerekir.

İçeriği çevirmekten çok uluslararası bir web sitesi oluşturmaktan daha fazlası vardır ve bu ipuçları doğru yönde ilerlemenize yardımcı olmalıdır. Global SEO‘ları dahil etmek, herhangi bir pazarlamacının araç kutusunda, uluslararası müşterilere pazarlamayı geliştirmelerine yardımcı olmak için önemli bir ek olmalıdır.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz