Hedeflemeye odaklanın

Kampanya hedeflemesini daha yakından incelemek, reklamlarınızın hedef kitlenizle alaka düzeyini yükseltirken tasarruf etmenizi sağlar.

Kampanyanız yalnızca belirli bir konumdan yol göstericiyle ilgilenmekle ilgileniyorsa, örneğin, global bir izleyici kitlesini hedefleme harcamalarını boşa harcamamak için PPC kampanyanızı coğrafi olarak hedefleyebilirsiniz .

Coğrafi hedefleme, dönüşümleri artırmak için yerel pazarlamaya odaklanmak istiyorsanız, kampanyanızın başarı şansını artırır.

ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları
ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları

Ayrıca, anahtar kelime hedeflemesi, işletmeniz için daha iyi sonuç veren reklamlar için ödeme yapmanıza yardımcı olur. Geniş eşlemeli anahtar kelimeler veya yalnızca bütçenizi boşa harcayan rakip anahtar kelimeler için ödeme yapmanız gerekmez . Bunları negatif anahtar kelimeler olarak ekleyerek, dönüşümleri artırmak için en etkili olanlara odaklanabilirsiniz.

 

Kalite Puanınızı Artırın

Kişisel AdWords Kalite Puanı tıklama başına maliyet değil, aynı zamanda dönüşüm hem de etkiler. Google, Kalite Puanını çok önemli görüyor ve EBM’niz buna bağlı.

İşlem başına daha düşük bir maliyet hedefliyorsanız, Kalite Puanınızı artırdığınızdan emin olmanız gerekir.

Bunu yapmanın en iyi yolları:

  • Hedef kitleniz için alakalı reklamlar oluşturun
  • Doğru anahtar kelimelere odaklanın
  • Reklam gruplarınızı düzenli ve yapılandırılmış halde tutun
  • Açılış sayfalarınızı her bir reklamla ilgili yararlı ve alakalı olacak şekilde hassaslaştırın
  • TO’nuzu geliştirmek için reklam metnine odaklanın
  • İtibarınızı geliştirmek için AdWords hesap performansınızı oluşturun

Kalite Puanıyla ilgili iyi bir şey, itibarınızı oluşturmaya başladığınızda anahtar kelime tekliflerinde tasarruf edebileceğinizdir. Bu sayede, mutlaka rakiplerinizden daha fazla harcama yapmadan daha üst sıralara çıkabilirsiniz.

Reklam gruplarınızı daha iyi çalışacaklarını sağlamak için zaman zaman tekrar ziyaret etmekte fayda var. En başarılı reklam kümelerine odaklanın ve bütçenizi düşük dönüşümlü olanlara yatırmayı bırakın.

Genel bakış

Kampanyanızın başarısını belirleyen bütçe değil, stratejinizdir. PPC bütçe stratejiniz, kaynakları en etkili yollarla paylaştığınızdan emin olmak için performansı sürekli gözden geçirirken en iyi performans gösteren reklamlara odaklanmakla ilgilidir.

Bütçenizle sınırlı hissediyorsanız, hangi stratejilerin işletmeniz için en iyi şekilde çalıştığını öğrendikten sonra küçükten başlamak ve erişiminizi genişletmek yararlı olacaktır.

Hedef kitlenin, alakalı anahtar kelimelerin ve yapılandırılmış bir PPC stratejisinin iyi anlaşılması, kampanyanızın potansiyelini küçük bir bütçeyle bile en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olabilir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz