Sorunuz mu var?

Herhangi bir sorunuz varsa aşağıya sorabilir veya aradığınızı kategoriye tıklayabilirsiniz!

PPC bütçe stratejisi: Sınırlı bir bütçede başarı için ipuçları

ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları

Etkili bir PPC stratejisi için büyük bir bütçeye ihtiyacınız yok . Bütçenizin boyutuna bakılmaksızın, PPC kampanyalarınızın başarısını nasıl en üst düzeye çıkaracağınız?

Bir PPC kampanyasının bütçesi, performansında önemli bir rol oynayabilir. Ancak, önce uygun bir planlama yapmadan başarılı sonuçları garanti etmiyor.

PPC kampanyanızın bütçesi ne kadar büyükse sonuçların o kadar iyi olduğuna inanmak yaygındır . Ancak, küçük işletmeler veya PPC‘ye tahsis edilecek çok fazla kaynağı olmayanlar, her zaman bütçe artırma seçeneğine sahip olmayabilir. Peki sahip olduklarınızla nasıl başarılı olabilirsiniz?

ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları

ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları

Bu makale, PPC stratejinizi bütçenizin faydalarını en üst seviyeye çıkarmadan en üst düzeye çıkaracakşekilde nasıl yönetebileceğinizi açıklayacaktır .

PPC‘ye başlarken ileriye planlama çok önemlidir . Ücretli arama kampanyanız için önceden tanımlanmış bir sonuca sahip olmak, fazla harcama yapmamanız ve beklenmedik ekstra maliyetlerden kaçınmanıza yardımcı olacaktır ; bu nedenle ilk adım, hedeflerinizi belirlemektir.

Kampanyalarınızla neyi başarmak istediğinize ve nasıl başaracağınıza karar verin.

Bütçenizi tahmin edin

Hedeflerinizi belirledikten sonra, kampanyalarınız için kullanmak istediğiniz ilk bütçeye karar verme zamanı gelmiştir. 

İlk soru, PPC ile kazanmak istediğiniz potansiyel müşterilerin sayısına karar vermektir. Cevap, mevcut kaynaklarınızla ve son adımda belirlediğiniz hedeflerle uyumlu olmalıdır.

Bir sonraki adım, beklenecek EBM‘yi (işlem başına maliyet) hesaplamaya başlamadan önce işiniz için neyin önemli olduğunu açıkça tanımladığınızdan emin olmanızdır.

Bu durumda, hızlı bir çözüm, bütçenizi, daha yüksek başarı şansınızı artırmak için düşük EBM içeren kampanyalarda kullanmaktır.

Bütçenizin tahsisiyle stratejik olun

Bir sonraki adım, geliştirilmiş bir EBM’yi hedeflemektir. Düşük maliyetli bir EBM, PPC kampanyalarınızla daha stratejik olmanıza yardımcı olur ve bütçenizi uygulamak için en etkili reklamları belirlemenize olanak tanır.

EBM’yi düşürmek istiyorsanız, yapmanız gerekenler:

  • Dönüşüm oranınızı ( CVR ) artırın ve
  • Tıklama başına maliyetinizi (TBM) düşürün.

En iyi performans gösteren reklamlara odaklanarak ve EBM’nizi düşürerek bütçenizi daha akıllıca harcayabilirsiniz.

Yatırım getirisini hesaplarken her zaman olduğu gibi, harcamalarla karşılaştırıldığında gelir ne kadar yüksek olursa , yatırım o kadar  iyi olur.

Şimdi CVR’nizi artırmak veya TBM’nizi azaltmak için hangi adımları atabileceğinizi merak ediyor olabilirsiniz. Eğer öyleyse, tam olarak bunun nasıl yapılacağı hakkında bazı ipuçları için okumaya devam edin.

Anahtar kelime araştırması yapın

Derinlemesine anahtar kelime araştırması gerçekleştirmek , hedef kitlenize ulaşmak için en iyi fırsatlarıbelirlemenize yardımcı olacaktır. 

Bir anahtar kelime listesi eksiksiz, alakalı ve dinamik olmalıdır. Listenizin, hedef kitlenize en uygun anahtar kelimeleri, aynı zamanda daha belirgin hedefleme için harika bir fırsat sunan uzun kuyruk anahtar kelimeleri içermesini istersiniz.

Anahtar kelime teklifi stratejinizin etkinliğini hesaplamak için şu formülü uygulayabilirsiniz:

Anahtar kelime aramaları x TO = Tahmini trafik

Örneğin, 1,500 aylık arama x% 4 tıklama oranı = ayda 60 ziyaret.

Bu sayede hem arama hacmini hem de sizi hedeflerinize daha da yakınlaştırıp getirmediğine karar vermek için tıklama başına maliyeti analiz edebilirsiniz.

Sınırlı bir bütçeyle kampanyalarınızın etkinliğini en üst düzeye çıkarmak için iyi bir ipucu, anahtar kelimelerinizin performansını sürekli olarak gözden geçirmektir.

Kampanya sırasında anahtar kelimelerinizi analiz ederek, etkili olup olmadıklarını belirleyebilirsiniz – işe yaramazsa, kaynakların israf edilmesini önlemek için bütçenizi yeniden tahsis edebilirsiniz.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir