Tıklama başına ödeme pazarlamanın başlangıcından beri – zorlukların üstesinden gelmemize ve üstesinden gelmemize yardımcı olacak yeni araçlar bulduk. Tüm araçlarımız çok ilkel ve basit olarak başladı, fakat zaman geçtikçe büyük ölçüde gelişti.

Araçlar profesyonel pazarlamacılar için çok önemlidir. Doğru PPC araçları size zaman kazandırır, önemli bilgiler sağlar, size ilham verir ve sonuçta şirketiniz veya müşterileriniz için daha fazla para kazanır.

Evrimsel bir atılım yapmaya hazırsanız, bu yıl denemeniz gereken harika PPC aracının listesine göz atın .

amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp
amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp

PPC yönetimi

1. AdWords Editör

Google AdWords’te birden fazla hesapta düzenli olarak büyük kampanyalar veya kampanyalar üzerinde çalışıyorsanız, AdWords Editör’e ihtiyacınız vardır . Toplu düzenlemeler ve optimizasyonlar için ihtiyacınız olan hemen hemen her şeye sahiptir. Çevrimiçi olarak kullandığınız AdWords’e benzese de, masaüstü sürümü muhtemelen yaklaşık üç ila beş kat daha hızlı.

2. Bing Ads Editör

Bing Reklamları kullanıyorsanız sonra Bing Ads Editör a-olması gerekir. Bing Ads kampanyalarınızı yönetmek için sağlam bir hepsi bir arada araçtır.

3. Optmyzr

ABD Arama Ödülleri’nde, Optmyzr “En İyi PPC Yönetim Yazılımına” sahip olduğu ve iyi sebeplerden dolayı kazandı . Optmyzr, AdWords ve Bing Ads kampanyalarını yönetmenize yardımcı olacak çeşitli araçlar (optimizasyon önerileri, veri görselleştirmeleri, gelişmiş raporlamalar ve komut dosyaları) sunuyor.

4. Ücretsiz AdWords Performans Greyder

WordStream’den Ücretsiz AdWords Performans Greyder’i ile AdWords hesabınızı 60 saniye veya daha kısa bir süre içinde detaylı bir şekilde kontrol etmelisiniz.

Kritik performans faktörleri hakkında sizlere önemli geri bildirim veriyor ve kampanyaları düzenlemeyi ve geliştirmeyi kolaylaştırıyor.

5. AdEspresso

AdEspresso , Facebook reklam verenlerinin kampanyaları oluşturması, optimize etmesi ve analiz etmesi için harika bir araçtır. 14 günlük deneme sürümü ile ücretsiz olarak kontrol edebilirsiniz

Anahtar kelime ve rakip araştırması

6. SEMrush

Rekabetinize dair fikir edinmeniz mi gerekiyor? SEMrush , değerli, ayrıntılı anahtar kelime ve alan adı verilerini bulmak için en iyi araçlardan biridir. Y

7. Spyfu

SpyFu , rakiplerinizin anahtar kelimelerinin tümünü indirme yeteneği gibi, diğer araçların sahip olmadığı bazı harika özelliklere sahiptir. Aynı zamanda, bir bakışta önemli olan ve kolayca ulaşılabilecek birçok bilgi içeren kaygan bir arayüze sahiptir.

8. iSpionage

ISpionage , kullanımı kolay, rekabetçi bir istihbarat aracıdır. Doğru, güncel rekabetçi zeka bilgileri sağlar ve rakip web sitelerini ve çevrimiçi pazarlama çabalarını büyütmenin harika bir yoludur.

9. Google Anahtar Kelime Planlayıcı

Zaten Google’ın Anahtar Kelime Planlayıcı’nı kullanmıyorsanız şok olurum . Anahtar kelime araştırması için önemli bir PPC aracıdır.

10. Google Trendleri

Arama eğilimi verileri, kampanyaları mevsimlik talebe uyacak şekilde ayarlarken inanılmaz derecede değerli olabilir. Google Trends , akıllı PPC pazarlamacılarının danışman olması gereken önemli bir ücretsiz veri kaynağıdır.

Arama takibi, analitik ve dönüşüm oranı optimizasyonu

11. Invoca

Telefon görüşmeleri işletmeler için inanılmaz derecede değerlidir. Kimin aradığını ve nedenini anlamalısın. Invoca , bu çok önemli çağrıları yakalamak, yönetmek ve izlemek için bir çözüm sunar. 30 platformla bütünleşir.

12. Twilio

Twilio , arama takibi ve analitik için mükemmel bir seçenektir. Telefon numaralarını ucuza ve kolayca satın alabilirsiniz (yerel veya ücretsiz) ve bu numaralara telefon görüşmeleri kaydedebilirsiniz. Fiyatlandırma, kullandıkça öde esasına göre yapılır.

13. Çağrı Demiryolu

CallRail telefon görüşmesi izleme, kayıt ve analitik için başka bir seçenektir. CallRail’de Google Analytics ve AdWords entegrasyonu bulunur. 14 günlük ücretsiz deneme süresi vardır.

14. Google Analytics

Google Analytics , PPC kampanyalarınızın ve web sitenizin performansının etkinliğini izlemek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar. Ücretsizdir, ancak büyük işletmeler için bir Premium seçeneği vardır.

15. Twitter Analytics

Twitter Analytics , çok sayıda veri sağlar . Yalan söylemem, Twitter Analytics verilerine biraz takıntılıyım. Ne kadar çok insanın tweet’inizi görüp ilgilendiğini, kampanyalarınızın etkili olup olmadığını ve takipçilerinizle ilgili her türlü değerli demografik verileri keşfedebilirsiniz.

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz