Google Cezaları Nelerdir?

Yanlış beyan

Kullanıcıların reklamlar tarafından yanlış yönlendirilmesini istemeyiz. Bu sebeple, bütün  çabamız açık ve dürüst olma ile kullanıcıların bilinçli kararlar verebilmek için ihtiyaç duydukları bilgileri sağlama yönündedir. Ürünler, veya hizmetler  işletmelere ait ilgili  bilgileri vermeyerek ya da  onları yanıltacak  bilgiler vererek kullanıcıları aldatmayı hedefleyen  reklam veya hedeflere izin vermeyiz.

Eksik bilgi

Aşağıdaki maddelere izin verilmez:

Ödeme yöntemini ve kullanıcının üstleneceği masrafların bütününü açık ve net bir şekilde açıklamamak

Örnek vericek olursak: Fiyat, gönderim ücretleri ve faturalandırma ile ilgili diğer bilgiler, faiz oranları, geç ödeme cezaları veya yinelenen abonelik maliyeti, telefon uzantılarında kullanılan  ek ücret ödemesini gerektiren telefon numaraları kullanmak

Mali hizmet veren  işletmelerde yasal açık iletişim bilgilerinin sağlanmaması, kısa vadeli krediler veya kredi değişiklikleri hakkında gerekli bilgileri vermemek.

Örnek ile açıklayacak olursak: Açık adresini göstermeyen bir banka, aylık faiz oranını veya geç ödeme cezasını belirtmeyen bir kredi şirketi gibi açıklayabiliriz.

Hayır kurumları için veya siyasi amaçlarla bağış toplarken gerekli bilgileri  vermeyi sağlamamak

Örnek olarak: Hayır kurumlarına yönelik olan bağışlarda, hayır kurumu veya vergi muafiyeti numarasını göstermemek ve siyasi amaçlarla toplanan bağışların vergiden muaf olup olmadığını belirtmemek gibi örnekler verebiliriz.

Kullanılamayan teklifler

google,google cezaları,google cezaları nelerdir,eksik bilgi,yanlış beyan,kullanılamayan teklifler
google,google cezaları,google cezaları nelerdir,eksik bilgi,yanlış beyan,kullanılamayan teklifler

İzin verilemeyen maddeler aşağıdaki gibidir;

Açılış sayfasında kolay biçimde bulunamayan ürün, hizmet veya promosyon teklifleri vaat etmek

Örnek olarak: Stokta olmayan ürünleri, geçerlilik süresini  bitirmiş  teklifleri vermek, doğru olmayan bir fiyatla tanıtım yapmak, reklamda açılış sayfasından kolay bir biçimde  erişilemeyen bir harekete geçirici mesaj bulundurmak

Konu ile ilgili örnek: Reklamda “1400 tl ‘den başlayan fiyatlarla telefonlar” yazmasına rağmen, kullanıcının sayfayı tıkladığında 1400 tl satılan telefon bulamaması

Not: Teklifleriniz değiştikçe reklamlarınızı güncelleyemiyorsanız, belirli teklifler için reklam oluşturmaktan kaçınmanız gerekmektedir. Örnek vermek gerekirse, sadece bir gün geçerli olan  bir promosyon indirimini tanıtmak için reklam oluşturuyorsanız, reklamı teklifin artık geçerli olmadığı bir sonraki gün güncellemeyi veya kaldırmayı unutmamanız gerekir. Envanteriniz veya sitenizdeki fiyatlar sık sık değişiyorsa, web sitenizin içeriğine göre otomatik olarak gösterilen Dinamik Arama Ağı Reklamlarınından kullanım sağlayabilirsiniz

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz