SEO Nedir? “SEO” (Search Engine Optimization), kısaltılmış şeklidir. Arama motorları SEO işlemleri ile web sitelerini daha kolay bir şekilde taraması için yapılan teknik kriter düzenleme işlemidir. (Search Engine Optimization) Türkçe de Arama motoru optimizasyonu olarak adlandırırlır. SEO, bir web sitesi hakkında arama motorları için yapılan tüm iyileştirme çalışmaları olarak açıklayabiliriz. Arama motoru optimizasyonu yani SEO ile […]
Seo
İngilizcede ve Türkçede kısaca SEO (Search Engine Optimization) olarak ifade edilmektedir. Bununla birlikte arama motorları, arama sonuçlarını listelerken algoritmik bir yapı kullanmaktadır. Bu nedenle web geliştiricileri; yazmış oldukları sayfaları bu ayrıntıya dikkat ederek oluştururlar.
İngilizcede ve Türkçede kısaca SEO (Search Engine Optimization) olarak ifade edilmektedir. Bununla birlikte arama motorları, arama sonuçlarını listelerken algoritmik bir yapı kullanmaktadır. Bu nedenle web geliştiricileri; yazmış oldukları sayfaları bu ayrıntıya dikkat ederek oluştururlar.
Seo Çalışmalarında İçerik ve Bağlantıların Önemi
Kolay biçimde sayfa hızı kazanmak için dikkat edilmesi gerekenler
SEO yeni başlayanlar için
SEO konusunda yeniyseniz veya birincil odak noktanız değilse, işinize yarayacak taktikleri ihmal ediyor olabilirsiniz.Yapmanız gereken 5 şeyi ana hatlarıyla açıklıyoruz ve bu görevleri yerine getirmenize yardımcı olacak araçları paylaşıyor Kabul etmeyebilirsiniz, ancak Arama Motoru Optimizasyonunu hem sanat hem de bilim olarak görüyorum. Sağlam araştırma ve analitik temelli stratejiler uygularken, motorları ve rakipleri zekâsı aramak için yaklaşımlarınızda […]
SEO yeni başlayanlar için Taktikler
Google Etiket Yöneticisi ile Sitenizde Şema Biçimlendirme
Sitenize yapılandırılmış veri biçimlendirme eklemek ister misiniz, ancak erişim veya kodlama beceriniz yok mu? Endişelenmeye gerek yok! Kolay adımlar ile Google Etiket Yöneticisi ile nasıl yapacağınızı gösteriyoruz.. Schema.org’un önemi , 2011’de piyasaya sürülmesinden bu yana SEO dünyasında önemli ölçüde büyüdü . Schema.org, arama motorlarının web sitelerindeki içeriği daha iyi anlamasına yardımcı olan yapılandırılmış veri işaretlemesi için şemalar topluluğudur (bazen “şema […]
Google Etiket Yöneticisi’ni kullanarak sitenize şema biçimlendirme ekleme
SEO Ve Akıllı İçerik: Keşif, Bağlantı Ve Geliştirilmiş Performans
Müşterilerinizin daha iyi anlaşılması için arama verilerinin nasıl kullanılabileceğini açıklar ve iğneyi gerçekten hareket ettirecek hedeflenmiş, ‘akıllı’ içerik oluşturmanıza izin verir. Müşteri yolculukları, karmaşıklıklarında önemli ölçüde gelişti, dijital gelişmeler nedeniyle patlayabilecek çok fazla temas noktası. Mobil, tüketici kullanımı ve erişilebilirlik açısından bir numaraya yükseldi; Hiperokal stratejinin en önemli odak noktası haline geldi; ve akıllı içerik pazarlaması artık başarı […]
UX ve UI Nedir? Kullanım Alanları Nelerdir?
1990’lı ve 2000’li yılların başlarında daha henüz yeni meydana çıkan internet sektörü, günümüzde çok daha gelişmiş bir hal aldı. Büyüyen her sektörde olduğu gibi internet sektöründe de büyüdükçe farklı uzmanlık alanları ortaya çıktı. Bu alanlardan birisi olan user experience (UX) olarak karşımıza çıktı. Tükçe karşılıklarıyla kullanıcı arayüzü ve kullanıcı deneyimi anlamını taşımaktadır. UX Nedir; UX […]
SEM Nedir?
SEO teriminden sonra adını sıklıkla duymaya başladığımız bir diğer dijital kavram, SEM’dir. SEM kelimesinin açılımı “Search Engine Marketing” olmakla beraber Türkçe karşılığı “Arama Motoru Pazarlaması” olarak dilimizde karşılığını bulur. SEO ve SEM ayrı teknikler olsa da aynı noktada birleşen kavramlardır, hatta pazarlama konusunda beraber kullanılan stratejilerdir. İnternet pazarlamacılığında başarılı olmak için bu iki yöntemi aynı […]