Dönüşüm Oranı Optimizasyonu
İnternet pazarlama dönüşüm optimizasyonu sayesinde müşteri kitlesi arttırılabilir ve marka bağımlılığı sağlanabilir. Bir web sayfasında yapılan eylemler sonrası ziyaretçilerin yüzdesini arttırmak için kullanılan bir sistemdir.
Dönüşüm oranını yükseltmek için sponsor arama reklamları, açılış sayfalarını ve genel web sitesi tasarımı optimize bir süreçtir. Reklam harcaması yapmadan satışları arttırmadan kullanılan etkili bir yöntemdir.
DÖNÜŞÜM NEDİR?
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu nedir?
Dönüşüm Oranı optimizasyonu hedef kitleye daha fazla yol üreten bir sanattır. Web dönüşüm oranını optimize veya artırarak daha fazla kişi, açılış sayfası veya web sitenize ziyaretçi çekebilir ve bu sayede reklam harcaması yapmadan hedeflediğiniz noktaya hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz
NASIL YAPIYORUZ
Bizim Yaklaşımımız
- Öncelikle firmanızı ve yaptığınızı işi tanıyarak yeni stratejiler oluşturmak. Kaliteli bir dönüşüm optimizasyonu belirlemek için geliştirici yöntemler sunmak.
- Web siteniz için gerekli olan A/B testlerini uygulayarak iyileştirmeler yapmak ve veri tabanınızı güçlü hale getirmek.
- Yapılan stratejilerin analizi ve istatiksel olarak verilerin toplanma süreci. Eğer süreçte başarı sağlanırsa geliştirici yöntemler uygulanarak farklı varyasyonların denenmesi.
Fiyatlandırma
Firmaların sosyal medya ve internet alanında başarılı olabilmeleri için kurumsal yöntemler belirlenir ve fiyatlar da kurumsal çerçeve içerisinde sunulur. Yapılacak olan projenin büyüklüğüne göre özel fiyatlandırma çalışması yapılmaktadır