Zayıf İçerikleri Tespit Etmek

Arama motorları, sürekli olarak yeni içeriği bulup dizine ekleyerek web sitesini tarar. Web yöneticileri sürekli olarak rakiplerini atlamak, arama motorlarına web sitelerini yeniden ziyaret etmek ve kullanıcılarını meşgul etmek için daha fazla neden sağlamak için yeni içerikler oluşturmaya çalışmaktadırlar. Zayıf İçerik Nedir? Zayıf içeriği kullanıcıya katma değeri çok az olan veya hiç olmayan içerik olarak […]

Paravan Blog

Paravan Blogların Doğru Kullanılması Paravan blog, site içeriğiniz ile alakalı bloglar açarak, bu bloglara hızlı ve özgün makaleler post ederek bu sayfaların arama motorlarında belirli bir yere gelmesinin sağlanması ve açılan paravan bloglardan sitenize backlink’ler verilmesidir . SEO’da oldukça önem taşıyan paravan bloglar, doğru ve etkili kullanıldığında seo yapılan web siteleri büyük faydalar sağlamaktadır. Paravan […]

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi Nasıl Yapılır?

Sosyal medya yönetiminin en can sıkan noktası şikayet edilmektir, evet eğer haklı sebepten ise şikayet edilmek en doğru müşterilerin en doğal haklarındandır. Fakat bazen sizin rakipleriniz tarafından da markanızı bitirmek istemeye çalışanlarda olacaktır. Sosyal medya yönetimi, markalar için yeni bir imtihan yerine dönüştü. Markalar hakkında bir çok sorunun cevabını yaptıkları şikayet yönetiminde bulabiliyorsunuz. Marka özenli […]

Dijital SWOT Analizi Nedir Ve Nasıl Yapılır ?

Dijital SWOT analizi; bir şirketin dijital dünyada güçlü ve zayıf yönlerini, fırsatları ve tehditleri göz önünde bulundurarak başarılı olmasına yardımcı olmaktadır. Eric Kessler, Encyclopedia of Management Theory’de  güçlü ve zayıf yanlarını, fırsatları ve tehditleri düzenli olarak analiz eden şirketlerin diğerlerinden % 60 daha fazla hayatta kalma şansı olduğunu belirtiyor. Güçlü yönler, Zayıf Yönler, Fırsatlar, ve […]

İhtiyacınız Olan SEO Araçları

2019 için ihtiyacınız olan SEO araçları Bu, rakiplerinizin okumanızı istemediği bir gönderidir. Muhtemelen bilmediğiniz yedi bilinmeyen SEO aracını öğreneceksiniz. Bu yazıda sunulan SEO araçları, SEO çalışmanızın her aşamasında size yardımcı olacaktır. Kullanmaya başlarsanız, şunları yapabileceksiniz: her türlü sayfa içi ve sayfa dışı sorunları bulma bir bağlantının güçlü ve güvenilir olup olmadığını değerlendirin Sektörünüzdeki bağlantı hızı trendlerini anlayın […]

Kolay Biçimde Sayfa Hızı Kazanmak İçin Resimlere Dikkat Edin..

Sayfa hızı hem sıralama hem de kullanıcı deneyimi için önemlidir, ancak bir kaç kişi, birçok şirketin bu alanda iyileştirmek için kolay bir fırsatı kaçırdığına dikkat çekiyor: görüntü optimizasyonu. Son birkaç yılda, sitenizin trafiği ve sıralaması açısından sayfa hızı çok önemli hale geldi. İnsanlar hızlı siteler ister – ve kullanıcılar da hızlı siteler istediğinden, Google da öyle […]

İçerik Ve Bağlantılar

Müşterilerin ve diğer kişilerin katılımının, bağlantı kurma kampanyanızın başarısını nasıl büyük ölçüde geliştirebileceğini açıkladık Her şeyden önce, bir bağlantı kampanyasında kimlerin yer alması gerektiğini ve nedenini düşünelim . PR:  İş dünyası hakkında bir şeyler söyleme konusunda (umarız) doğal olarak iyilerdir, ancak bir insana nasıl bir fikir atılacağı konusunda da çok şey öğretebilirler. Ayrıca birçok durumda PR çalışanlarının kaçırdığım harika fırsatlar bulabileceklerini, çünkü işleri […]

SEO yeni başlayanlar için

SEO konusunda yeniyseniz veya birincil odak noktanız değilse, işinize yarayacak taktikleri ihmal ediyor olabilirsiniz.Yapmanız gereken 5 şeyi ana hatlarıyla açıklıyoruz ve bu görevleri yerine getirmenize yardımcı olacak araçları paylaşıyor Kabul etmeyebilirsiniz, ancak Arama Motoru Optimizasyonunu hem sanat hem de bilim olarak görüyorum. Sağlam araştırma ve analitik temelli stratejiler uygularken, motorları ve rakipleri zekâsı aramak için yaklaşımlarınızda […]

Google Etiket Yöneticisi ile Sitenizde Şema Biçimlendirme

Sitenize yapılandırılmış veri biçimlendirme eklemek ister misiniz, ancak erişim veya kodlama beceriniz yok mu? Endişelenmeye gerek yok! Kolay adımlar ile Google Etiket Yöneticisi ile nasıl yapacağınızı gösteriyoruz.. Schema.org’un önemi , 2011’de piyasaya sürülmesinden bu yana SEO dünyasında önemli ölçüde büyüdü  . Schema.org, arama motorlarının web sitelerindeki içeriği daha iyi anlamasına yardımcı olan yapılandırılmış veri işaretlemesi için şemalar topluluğudur (bazen “şema […]

SEO Ve Akıllı İçerik: Keşif, Bağlantı Ve Geliştirilmiş Performans

Müşterilerinizin daha iyi anlaşılması için arama verilerinin nasıl kullanılabileceğini açıklar ve iğneyi gerçekten hareket ettirecek hedeflenmiş, ‘akıllı’ içerik oluşturmanıza izin verir. Müşteri yolculukları, karmaşıklıklarında önemli ölçüde gelişti, dijital gelişmeler nedeniyle patlayabilecek çok fazla temas noktası. Mobil, tüketici kullanımı ve erişilebilirlik açısından bir numaraya yükseldi; Hiperokal stratejinin en önemli odak noktası haline geldi; ve akıllı içerik pazarlaması artık başarı […]

WhatsApp chat
Telefon
konum