Sıfırıncı Sıra Sıfırıncı Sıra nedir? Sıfırıncı sıra, position zero Featured Snippets, bir diğer deyişle öne çıkan snippet olarak da bilinir. Basitçe Google’da arama yapıldığında arama sonuçlarının üst kısmında kutu içerisinde çıkan arama sonuçlarıdır. Eğer Google ya da herhangi bir arama motorunu sıklıkla kullanıyorsanız, ne olduklarını fark etmeseniz bile, sıfırıncı sıra içerikleri ile bir çok kez karşılaşmışsınızdır. […]
Seo
İngilizcede ve Türkçede kısaca SEO (Search Engine Optimization) olarak ifade edilmektedir. Bununla birlikte arama motorları, arama sonuçlarını listelerken algoritmik bir yapı kullanmaktadır. Bu nedenle web geliştiricileri; yazmış oldukları sayfaları bu ayrıntıya dikkat ederek oluştururlar.
İngilizcede ve Türkçede kısaca SEO (Search Engine Optimization) olarak ifade edilmektedir. Bununla birlikte arama motorları, arama sonuçlarını listelerken algoritmik bir yapı kullanmaktadır. Bu nedenle web geliştiricileri; yazmış oldukları sayfaları bu ayrıntıya dikkat ederek oluştururlar.
Site Haritaları ve SEO: Tanıtım Kılavuzu
SEO’nun “eski güzel günlerine” geri dönerken , birçok “SEO firması” “web sitenizi binlerce arama motoruna göndererek” oldukça iyi bir yaşam sürdüler . Bu, SEO nirvana’ya ulaşmanın hiç de sağlam bir taktiği / yöntemi olmamasına rağmen, bugünün SEO’su. içeriğimizi – tüm şekillerde, boyutlarda ve formlarda – arama motorlarında indekslenmiş olarak, kabiliyetimizden en iyi şekilde almamızı sağlamak için bize fırsatlar sunar. SEO […]
Paravan Blog
Paravan Blogların Doğru Kullanılması Paravan blog, site içeriğiniz ile alakalı bloglar açarak, bu bloglara hızlı ve özgün makaleler post ederek bu sayfaların arama motorlarında belirli bir yere gelmesinin sağlanması ve açılan paravan bloglardan sitenize backlink’ler verilmesidir . SEO’da oldukça önem taşıyan paravan bloglar, doğru ve etkili kullanıldığında seo yapılan web siteleri büyük faydalar sağlamaktadır. Paravan […]
Google indexleme Mantığı Nedir? Hızlı indexlemenin Önemi
Google indexleme Mantığı google üstünden arama yapıldığı zaman, milyonlarca web siteden toplanmış olan bilgiler işlenip düzenlenir ve dizin sistemi sayesinde kullanıcılara sunulur. Normalde Google botları arama yapmadan önce web sitelerde yer alan alakalı bilgileri toplamaktadır ve belirli kriterlere göre düzenlemektedir. İşte bu durum Google web siteleri nasıl indexler soruna cevap verdiği gibi Google indexleme mantığını […]
İhtiyacınız Olan SEO Araçları
2019 için ihtiyacınız olan SEO araçları Bu, rakiplerinizin okumanızı istemediği bir gönderidir. Muhtemelen bilmediğiniz yedi bilinmeyen SEO aracını öğreneceksiniz. Bu yazıda sunulan SEO araçları, SEO çalışmanızın her aşamasında size yardımcı olacaktır. Kullanmaya başlarsanız, şunları yapabileceksiniz: her türlü sayfa içi ve sayfa dışı sorunları bulma bir bağlantının güçlü ve güvenilir olup olmadığını değerlendirin Sektörünüzdeki bağlantı hızı trendlerini anlayın […]
Kolay Biçimde Sayfa Hızı Kazanmak İçin Resimlere Dikkat Edin..
Sayfa hızı hem sıralama hem de kullanıcı deneyimi için önemlidir, ancak bir kaç kişi, birçok şirketin bu alanda iyileştirmek için kolay bir fırsatı kaçırdığına dikkat çekiyor: görüntü optimizasyonu. Son birkaç yılda, sitenizin trafiği ve sıralaması açısından sayfa hızı çok önemli hale geldi. İnsanlar hızlı siteler ister – ve kullanıcılar da hızlı siteler istediğinden, Google da öyle […]
İçerik Ve Bağlantılar
Müşterilerin ve diğer kişilerin katılımının, bağlantı kurma kampanyanızın başarısını nasıl büyük ölçüde geliştirebileceğini açıkladık Her şeyden önce, bir bağlantı kampanyasında kimlerin yer alması gerektiğini ve nedenini düşünelim . PR: İş dünyası hakkında bir şeyler söyleme konusunda (umarız) doğal olarak iyilerdir, ancak bir insana nasıl bir fikir atılacağı konusunda da çok şey öğretebilirler. Ayrıca birçok durumda PR çalışanlarının kaçırdığım harika fırsatlar bulabileceklerini, çünkü işleri […]
Google, Aramaların% 15’inin Yeni Olduğunu, Daha Önce Hiç Aranmadığını Açıkladı
Google her yıl trilyonlarca arama yapıyor ve bu sorguların% 15’i Google tarafından daha önce hiç görülmedi. Bugün Google, kullanıcılar tarafından günlük olarak yapılan Google aramalarının yüzde 15’inin daha önce hiç görülmediğini doğruladı . Google bunu 2013’te geri söyledi ve şimdi Google’ın bu sabah Proje Baykuş’u açıkladığı şekliyle bu ölçümü yeniden düzenledi. Google şunu paylaştı: Google’da her yıl trilyonlarca arama var. Aslında, […]
SEO’nun geleceği hakkında tahminler
Mevcut eğilimler aramanın yönü hakkında ne söylüyor ve nasıl hazırlanabilirsiniz? SEO sürekli değişen ve büyüyen bir endüstridir. Artık arama motoru optimizasyonu internet “kara büyü” olarak görülmüyor, ancak şimdi ciddi bir dijital pazarlama stratejisinin önemli bir parçası olarak kabul ediliyor. Geçen yıl , işletmelerin SEO hizmetlerine 65 milyar dolardan fazla yatırım yaptıkları ve bu sayının 2018 yılına kadar 70 […]