İçerik Ve Bağlantılar

Müşterilerin ve diğer kişilerin katılımının, bağlantı kurma kampanyanızın başarısını nasıl büyük ölçüde geliştirebileceğini açıkladık

seo,içerik,bağlantılar,içerik ve bağlantı,pr,web yöneticileri

İçerik ve bağlantılar

Her şeyden önce, bir bağlantı kampanyasında kimlerin yer alması gerektiğini ve nedenini düşünelim .

  • PR:  İş dünyası hakkında bir şeyler söyleme konusunda (umarız) doğal olarak iyilerdir, ancak bir insana nasıl bir fikir atılacağı konusunda da çok şey öğretebilirler. Ayrıca birçok durumda PR çalışanlarının kaçırdığım harika fırsatlar bulabileceklerini, çünkü işleri farklı bir yoldan izledik. “Burada bir linke tıklar mıyım?” Zihniyetindeyim, oysa kapsama almanın zihniyetindeler. Sanırım mutlu bir ortam var.
  • SEO’lar:  Herhangi bir iyi bağlantı oluşturucu bir bağlantı profilini analiz edebilir ve bağlantı momentumunu devam ettirebilir olsa da, SEO’ların her türlü şeyi yapması gerekir (genelleştirmek için). Eski sayfalar için yönlendirmeler yapmaları, önemli teknik sorunların olmadığından emin olmak, yinelenen içerikle nasıl başa çıkılacağını bulmak ve daha fazlasını yapmak için ihtiyaçları var. Bir SEO uzmanı olarak başladım ve biraz bağlantı kurmadan önce teknik SEO yaptım ve size bir şey söyleyebilirim:  bağlantılar kurmak için çok zaman ve çaba harcıyor ve çok fazla zaman kalmayacak Başka. Müvekkillerimin harika bir SEO veya SEO ekibine sahip oldukları zaman mutlu oluyorum, çünkü bana işlerin nasıl yürüdüğünü bildirmek için onlara güveniyorum.
  • Sosyal yardım uzmanları:  Link inşaatçılar, başka bir deyişle, bu daha az tartışmalı geliyor. Bir bağlantı için harika bir yer bulmak, bağlantı sürecinin yalnızca başlangıcıdır. Sosyal yardım uzmanları PR çalışanlarına çok benziyor, nasıl adım atılacağını, web yöneticileriyle nasıl bağlantı kuracaklarını ve bağlantılara yol açan ilişkilerin nasıl kurulduğunu biliyorlar. Geçtiğimiz birkaç yıl boyunca onlarca sosyal yardım uzmanımız oldu ve birinin gerçekten, gerçekten çok iyi olduğu belliydi. Sosyal yardım uzmanınız mükemmel olmadığı sürece olumlu bir cevap alamayacaksınız.
  • İçerik  oluşturucuları : Birkaç müşteri için kendimizden içerik oluşturuyoruz, ancak bize kendi ekiplerinin oluşturduğu içeriği veren birkaç şirketle çalıştıktan sonra, bunun ne kadar daha iyi olduğunu fark ettim. Kimse bir iş veya bir konuya ayrılmış biri kadar iyi yazar. Çok az çaba harcayan içerik, iyi bağlantılara yol açmayacaktır. Muhteşem görünüyor İçerik edilir  doğru insanın önünde alabilirsiniz eğer iyi bağlantılar kötüye varacak.
  • İşletme sahipleri: İşletme sahibinin  girişine saygı duymalısınız; Bir işletme sahibiyim, bu yüzden yaptığım işin başka bir işi etkilediğini her zaman takdir ediyorum. Ne yaptığımı bilmelerini, süreci anlamalarını ve fikirler veya bilgilerle bana gelmekten kendilerini rahat hissetmelerini istiyorum. İş sahipleri bazen bana gerçekten çılgınca sorular sordular ve bunu seviyorum çünkü belki de etkili bir iletişimci olmadığımı ya da değerli olmayan bir yoldan aşağıya indiğimi fark etmemi sağlıyor. Konuşurken bayılıyorum.
  • Geliştiriciler:  Eski bir geliştirici olarak, programcılara büyük saygı duyuyorum. Burada özlü olacağım ve sadece bir sitenin geliştiricilerini tanımanın ve onların iyi taraflarının olmasının asla, asla, kötü bir şey olmadığını söyleyeceğim.

Nasıl ?

Bağlantı kampanyasından en iyi şekilde yararlanmak için hep birlikte nasıl çalışmayı denemelisiniz?

  • Her zaman analiz yap. Bazen yaparız, diğer ekipler müşterinin isteğine bağlı olarak başka zamanlarda da yaparlar. Birisi tam resme bakarken ve bağlantı profilindeki sayıları takip ettiği sürece kimin performans gösterdiği umurumda değil.
  • Web yöneticilerini dahil et. Sitelerini sizden daha iyi tanıyorlar ve izleyicilerinin ne istediğini biliyorlar. Belirli bir bağlantı metnine ayarlandıysanız ve içeriğe uygun olacağını düşünmüyorlarsa, bunun yerine ne kullanacaklarını sorun. Web yöneticisi geribildirimi istediğimizde bazı harika bağlantılar aldık.

Yorumlarınız

WhatsApp chat