Google Görsel Reklamları Google görsel reklamları, Google arama motorunda reklamınızın metin + resim ile birlikte yayınlanmasını ağlayan bir reklam modelidir. Bu reklam çeşidinde , Google tarafından belirlenmiş olan ölçüler konusunda hazırlamış olduğunuz banner ya da gif reklamları, metin reklamınız ile beraber yayınlama sağlayabilirsiniz. Görüntülü reklam ağı reklamları ile hem kullanıcılarınıza görsel açıdan bir sunum yapabilme […]
Our Blog
Google Görüntülü Reklam Ağı Reklamlarının Avantajları Nelerdir?
Google Görüntülü Reklam Ağı Ürün ve hizmetiniz ile alakalı belirli seçenekler belirleyerek o konu ile ilgilenen kişilerin reklamınızı görmesini sağlayabilirsiniz. Google görüntülü reklam ağı içerisinde yer alan bütün siteleri, reklam verme amaçlarınız doğrultusunda hedef sağlayarak kullanabilirsiniz. Görüntülü reklam ağı reklamları ile yüksek kaliteli haber sitelerinde, sayfalarda ve belirli özel konulardaki web sitelerinde reklamlarınızı yayınlayabilirsiniz. Belirlediğiniz […]
Google’da arama sonuçları değişiyor
Google, 1.653 lansman, 9.800 canlı trafik deneyimi, 18.015 yan yana deneme ve 130.362 arama kalitesi testiyle meşguldü Google , Google’ın arama çabalarını açıklamak amacıyla 2013 yılında başlattıkları site olan Nasıl Arama Çalışması sitesini yeniledi . Google, geçen yıl yaptıkları çeşitli Google arama çalışmalarına, kaç test yaptıklarını ve çeşitli arama denemeleri kümelerinin etrafındaki çeşitli sayılara bazı yeni ölçümler ekledi. Site, Google’ın geçen yıl 9.800 canlı trafik denemesi, 18.015 […]
Seo Çalışmalarında İçerik ve Bağlantıların Önemi
Kolay biçimde sayfa hızı kazanmak için dikkat edilmesi gerekenler
PPC Nedir?
Dijital pazarlama konusunda bilinmesi gereken önemli noktalardan birinin üzerinde durmaya çalışacağım. PPC nedir sorusu dijital pazarlama olarak sorulması gereken sorulardan sadece bir tanesidir. Bu yazımızda PPC sözcüğünün anlamı, bu sistemin özelliklerinin neler olduğunu , bizlere sağlamış avantajları ve kullanma şekli hakkında ayrıntılı bilgiler elde edeceğiz. PPC kısaltması (Pay Per Click) kelimelerinin baş harflerinin yan yana […]
SEO yeni başlayanlar için Taktikler
SEO yeni başlayanlar için
SEO konusunda yeniyseniz veya birincil odak noktanız değilse, işinize yarayacak taktikleri ihmal ediyor olabilirsiniz.Yapmanız gereken 5 şeyi ana hatlarıyla açıklıyoruz ve bu görevleri yerine getirmenize yardımcı olacak araçları paylaşıyor Kabul etmeyebilirsiniz, ancak Arama Motoru Optimizasyonunu hem sanat hem de bilim olarak görüyorum. Sağlam araştırma ve analitik temelli stratejiler uygularken, motorları ve rakipleri zekâsı aramak için yaklaşımlarınızda […]
Google Etiket Yöneticisi’ni kullanarak sitenize şema biçimlendirme ekleme
Google Etiket Yöneticisi ile Sitenizde Şema Biçimlendirme
Sitenize yapılandırılmış veri biçimlendirme eklemek ister misiniz, ancak erişim veya kodlama beceriniz yok mu? Endişelenmeye gerek yok! Kolay adımlar ile Google Etiket Yöneticisi ile nasıl yapacağınızı gösteriyoruz.. Schema.org’un önemi , 2011’de piyasaya sürülmesinden bu yana SEO dünyasında önemli ölçüde büyüdü . Schema.org, arama motorlarının web sitelerindeki içeriği daha iyi anlamasına yardımcı olan yapılandırılmış veri işaretlemesi için şemalar topluluğudur (bazen “şema […]