Denemeniz Gereken Kullanışlı PPC araçları

Tıklama başına ödeme pazarlamanın başlangıcından beri – zorlukların üstesinden gelmemize ve üstesinden gelmemize yardımcı olacak yeni araçlar bulduk. Tüm araçlarımız çok ilkel ve basit olarak başladı, fakat zaman geçtikçe büyük ölçüde gelişti. Araçlar profesyonel pazarlamacılar için çok önemlidir. Doğru PPC araçları size zaman kazandırır, önemli bilgiler sağlar, size ilham verir ve sonuçta şirketiniz veya müşterileriniz için daha fazla para […]

Kullanışlı PPC araçları

Sertifikalı Bilgi Sertifikalı Bilgi’de verileri analiz etmenize, tonlarca reklam oluşturmanıza yardımcı olacak güzel bir araç takımına sahiptir ; ve kalite puanınızı optimize edin . Unbounce Bir açılış sayfası oluşturmanız mı gerekiyor? İhtiyacınız olan her tür açılış sayfası için (ürünler, satışlar, müşteri adayı oluşturma, e-Kitaplar, vb.) 80’den fazla şablon sunan Unbounce ile tanışın .Ücretsiz deneme için […]

Facebook reklamları

Facebook reklamcılığı  , özellikle potansiyelini ve tüm hedefleme seçeneklerini keşfettiğinizde çok yararlı oluyor . Markanızın Facebook’un reklamcılık seçeneklerini keşfetmesi mantıklıdır, çünkü çoğu kullanıcının mobil cihazlarını kullanırken zaman harcadığı platformdur . Temel bilgilerden başlayarak, Facebook‘ta oluşturabileceğiniz tüm reklam türleri şunlardır: Facebook Reklam Türleri Sayfa Post Katılımı En popüler reklam türlerinden biri. Hem yayınlanmış hem de yayınlanmamış yayınlarla çalışırken içeriğinizin erişimini artırmak için iyidir. Sayfa Beğenileri […]

Facebook reklamı oluştururken dikkat edilecek İpuçları

Hedefleme örnekleri Hedef kitlenize ve hedeflerinize bağlı olarak hedeflemenin nasıl çalıştığına dair bazı örnekler. Öykü hakkında bilgi edinmek için gazetecileri, yerel TV çalışanlarını, radyoları, gazeteleri hedefleyebilirsiniz. Eğer bağlantılar istiyorsanız ,  o zaman harika bir yazı yazabilir ve ardından onu etkileyenlere, yazarlara, gazetecilere tanıtabilir ve linkler alabilirsiniz. Satış yapmak istiyorsanız , rakiplerinizin müşterilerini hedefleyen reklamlar yayınlayabilirsiniz.   Ayrıca, hedefiniz satışlarınızı artırmaksa, potansiyelinizi […]

Google AMP Nedir?

GOOGLE AMP NEDİR ? Uzun adı ile Accelerated Mobil Pages (Hızlandırılmış Mobil Sayfalar) olan AMP web sitelerinin mobil cihazlarda çok daha hızlı çalışmasını sağlamak amacı ile kurulan bir framework çalışmasından oluşur. İlk olarak proje Github üzerinde görüldüğü gibi, şuanda Open Source tarafından da geliştirilmeye devam etmektedir. Google resmi olarak yaptığı açıklamada Google News başta olmak üzere artık tüm […]

SEO’nun geleceği hakkında tahminler

Mevcut eğilimler aramanın yönü hakkında ne söylüyor ve nasıl hazırlanabilirsiniz? SEO sürekli değişen ve büyüyen bir endüstridir. Artık arama motoru optimizasyonu internet “kara büyü” olarak görülmüyor, ancak şimdi ciddi bir dijital pazarlama stratejisinin önemli bir parçası olarak kabul ediliyor. Geçen yıl , işletmelerin SEO hizmetlerine 65 milyar dolardan fazla yatırım yaptıkları ve bu sayının 2018 yılına kadar 70 […]

Google, aramaların% 15’inin yeni olduğunu, daha önce hiç aranmadığını açıkladı

Google her yıl trilyonlarca arama yapıyor ve bu sorguların% 15’i Google tarafından daha önce hiç görülmedi. Bugün Google, kullanıcılar tarafından günlük olarak yapılan Google aramalarının yüzde 15’inin daha önce hiç görülmediğini doğruladı . Google bunu 2013’te geri söyledi ve şimdi Google’ın bu sabah Proje Baykuş’u açıkladığı şekliyle bu ölçümü yeniden düzenledi . Google şunu yazdı: Google’da her yıl trilyonlarca arama var. Aslında, her gün gördüğümüz aramaların yüzde 15’i yeni […]

Sosyal Medya ve SEO İlişkisi

Sosyal Medya ve SEO İlişkisi Büyük bir sistem kuruyor ve bir heyecan ile web sitenizi açıyorsunuz. Tasarım, içerik, SEO her çalışmayı sağlıyorsunuz. Çalışmalarınızın bir an önce hızlı bir şekilde duyurulması ve kalabalık kitlelere ulaşabilmek için sosyal medya hesabınızı da açmayı tamamlıyorsunuz. Fakat bir şeyler ters gidiyor veya sosyal medyada nasıl bir strateji izleyeceğinizi bilmiyorsanız bu […]

SEO Nedir?

SEO Nedir? “SEO” (Search Engine Optimization), kısaltılmış şeklidir. Arama motorları SEO işlemleri ile web sitelerini daha kolay bir şekilde taraması için yapılan teknik kriter düzenleme işlemidir. (Search Engine Optimization) Türkçe de Arama motoru optimizasyonu olarak adlandırırlır. SEO, bir web sitesi hakkında arama motorları için yapılan tüm iyileştirme çalışmaları olarak açıklayabiliriz. Arama motoru optimizasyonu yani SEO ile […]

Yerel Seo Nedir? Nasıl Yapılır

Yerel Seo Nedir? Nasıl Yapılır Google’da arama esnasında, arama kriterlerinin belirtilmesi ve aramanın ne doğrutuda yapılacağı seçim olarak ayarlanabilmektedir. Google’da detaylı arama’da bir çok kriter belirlenerek arama yapılabilmektedir. Bizim ise bu yazımızda işleyeceğimiz konu “yerel arama” kısmıdır. Yerel arama’da aranacak olan kelimenin hangi ilde, ilçede aranacağını belirleyebiliyoruz. Böylelikle aramada, il seçimi yoluyla daha rahat, sonuca […]

WhatsApp chat