Twitter , işletmenizin reklamını yapmak için etkili bir platform olabilir. Kampanya hedefleriniz için mükemmel reklamı nasıl oluşturacağınız. Twitter , her gün 500 milyondan fazla tweet atılan toplam 328 milyon aktif kullanıcı sayısını sayar . Bu, markaların varlıklarını tanıtmak için platformdan yararlanmaları için harika bir fırsat sunuyor. Twitter, ücretli bir sosyal strateji oluştururken birçok marka için ilk seçenek olmayabilir , ancak yine de oldukça etkili bir ek olabilir. Geçtiğimiz […]
Twitter Reklamları
Twitter reklamcılığı
Kampanya hedefine karar vermek Twitter Reklamları, her markanın belirlediği kampanya hedefine bağlı olarak düzenlenmektedir. Bu şekilde ulaşılması gereken KPI’lara dayanan belirli sonuçlara odaklanmak daha kolaydır. Twitter‘ın mevcut kampanya hedefleri aşağıdakilere odaklanır: Farkında olmak Bir farkındalık kampanyası, mesajınızın mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmasına yardımcı olur. Maliyet, tweetlerinizin topladığı gösterimlerin sayısına dayanır, ancak aynı zamanda artmış beğenilere, retweetlere ve […]