izmir SEO Uzmanı | izmir SEO Ajansı | Kurumsal SEO | SEM

Organik SEO Nedir?

Organik SEO Nedir? Organik arama motoru optimizasyonu, yani geleneksel SEO, şirketlerin web sitelerine trafik hedeflemek için Google gibi arama motorlarının üst arama sonuçlarında görünmeye çalıştığı süreçtir. Bu, web sitesinin yapısını optimize ederek ve tüketicilerin arama amaçlarına karşılık gelen içerik oluşturarak elde edilir. Bir web sitesinin tek tek sayfaları arasında dahili bağlantılar oluşturmak, Google’ın bir web […]

Marka İçi SEO Metin Yazarlığı İle Dönüşümler Nasıl Artırılır?

Bu makalede, marka içi içeriğin neden bu kadar önemli olduğu ve doğru kitleye doğru mesajın doğru zamanda nasıl seçileceği hakkında bir fikir edineceksiniz. Marka bilinci oluşturmanın bununla ne ilgisi var? Gördüğüm trendler göz önüne alındığında “2018 kişisel markalaşma yılı” demeyi seviyorum. Her ne kadar daha büyük ölçekli marka bilinci oluşturma önemli olsa da, giderek daha fazla […]

HTML Kodu ve Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir?

HTML Kodu ve Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir? HTML, web sayfaları oluşturmak için kullanılan temel koddur. Arama motorları belirli HTML öğelerinden sıralama sinyalleri alabilir. SEO başarısı elde etmek için en önemli HTML öğelerinden bazıları aşağıdadır. Ht: HTML başlık etiketi Birbirinden farklı tam 100 kitap yazdığınızı ancak hepsine aynı başlığı verdiğinizi düşünün. Herkes farklı konularla ilgili olduğunu nasıl anlardı? […]

İçerik ve Arama Motoru Faktörleri Nelerdir?

İçerik ve Arama Motoru Faktörleri Nelerdir? SEO başarısı söz konusu olunca ifadeyi tekrar tekrar duyacaksınız. Gerçekten de, bu yüzden SEO başarı faktörlerinin periyodik tablosu  içerik unsurları ile başlar, ilk unsur içerik kalitesi ile ilgilidir. İçeriğinizi doğru alın ve diğer tüm SEO çalışmalarınızı desteklemek için sağlam bir temel oluşturdunuz. Cq: İçerik kalitesi Her şeyden çok kaliteli […]

Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir?

Arama Motoru Arazi SEO faktörleri başarı tablosu kapsamında üç ana grup vardır : Sayfa İçi SEO Sayfa Dışı SEO İhlaller Bu SEO kılavuzunun her bölümü açıklayacağı gibi, her grup içinde alt gruplar vardır. Bu alt gruplar, belirli bir ağırlık veya öneme sahip bir veya daha fazla bireysel SEO faktörü içerir. İhlaller, bir grup kendilerine aitken, ilişkilendirildikleri grup ve […]

Meta Etiketler Ve Tıklanma Sayıları

Meta Etiketler Ve Tıklanma Sayıları Meta açıklama etiketleri, gönderinizi açıklamalıdır. Birçok şirket ve web sitesi, dikkatlice, arama motorlarından gelen tıklama oranlarını büyük ölçüde artıracak açıklamalar hazırlıyorlar. Bu yazıda daha çok tıklana almanızı sağlayacak meta açıklama çeşitlerini inceleyeceğiz. Bu yöntemlerden sadece birini seçmek zorunda değilsiniz. Birden fazla yöntemi de aynı anda meta açıklama etiketlerinizde kullanabilirsiniz. Netlik […]

Arama Motoru Sıralamaları

Arama Motoru Sıralamaları Arama motoru sıralamaları çok önemlidir. Nihayetinde, içerikleriniz Google’ın ilk sayfasına ulaştığında kayda değer trafik çeker. Bu büyük bir zafer anlamına gelir. Maalesef, sıralamada her an ani düşüşler olabilir. Bu düşüşlerin kesin nedenleri yok, birçok sebebi olabilir. Bu yazı, arama motoru sıralamaları ve trafikteki ani düşüşlere neyin sebep olabileceğini, ve bunların nasıl iyileştirilebileceğini […]

E-Ticaret ve Yüksek Dönüşüm Oranı

E-Ticaret ve Yüksek Dönüşüm Oranı Dönüşüm Oranı Nedir? Dönüşüm oranı, sitenin amacına yönelik hedefi tamamlayan ziyaretçilerin sayısının, sitenize gelen toplam ziyaretçi sayısına bölünmesi ile hesaplanır. Yüksek bir dönüşüm oranı, sadece e-ticaret siteleri için değil, her site için bir başarı göstergesidir. E-ticaret pazarındaki zorlu rekabet satıcıları, sitelerinin kullanıcı deneyimini artırmak için yeni fikirler aramaya yönlendirmekte. Böyle […]

Hemen Çıkma Oranı

Hemen Çıkma Oranı Bounce rate, hemen çıkma oranı, web trafiği analizinde kullanılan bir ölçüttür. Bu terim, site içerisine açılış sayfasına girdikten sonra, site içerisindeki sayfaları gezinmek yerine, başka bir sayfa görüntülemeden, hemen çıkan ziyaretçilerin yüzdesini gösterir. Bu ölçüt her internet sitesi için çok önemlidir. Sitenizin bounce rate’ini Google Analiz kullanarak inceleyebilirsiniz. Hemen çıkma oranı ne […]

Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeler

Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeler Uzun kuyruklu anahtar kelimeler nedir? Uzun kuyruklu anahtar kelimeler 3 ve üzeri kelimeden oluşan anahtar kelimelerdir. Kullanıcı ne kadar belirli bir anahtar kelime kullanıyorsa, o kadar harekete yakındır. Bu tür özel aramalar, tüketiciler için satın alma kararına yakın oldukları anlamına gelir ve bu aramaların satışa dönüşme olasılığı çok yüksektir. Uzun kuyruklu […]

WhatsApp chat
Telefon
konum