Google Adwords Kalite Puanı Nedir? Google Adwords kalite puanı; reklam kampanyanız, seçtiğiniz anahtar kelimeleriniz ve açılış sayfanızın kalitesine göre hesaplanan bir tahmindir. Kalite puanları 1-10 arası bir ölçek kullanılarak belirlenmeketedir. Reklam sıralamasına doğrudan etki sağlayan iki parametre vardır. Bunlar tıklama başına maliyet ve kalite puanı olarak bilinmektedir. Google tarafından bunun formülleştirilmiş hali ise; ‘Reklam sıralaması = Maksimum […]
Kalite Puanı
Kalite puanlarını etkileyen faktörler
Kalite puanlarını etkileyen 3 temel faktör Beklenen Tıklama Oranı Beklenen tıklama oranı, ilgili anahtar kelime için reklamlarınız gösterildiğinde, gösterilen reklamların tıklanma olasılığına göre hesaplanır. Bu değerlendirme reklamlarınızın konumu, uzantıları gibi görünürlüğü etkileyebilecek etkenlerden bağımsız olarak yapılır. Beklenen tıklama oranı sadece bir tahmindir. Gerçek tıklama oranlarınızdan farklı değerler alır. Bunu yaparkende anahtar kelimelerinizin geçmişte nasıl performans […]
Google Optimize Etme ve Oturum Kalitesi Puanı
Optimize etmek nedir? Optimize 360, bu yıl Mart ayında kurumsal düzeyde bir ürün olarak lanse edildi ve esasen site sahiplerinin sayfa düzenlerini test etmesine ve bir sayfanın kaynak kodunu değiştirmeden kopyalamasına izin veren bir açılış sayfası test aracıdır. Kullanıcıların şimdi denemeye kaydolabilecekleri bu yeni sürüm, dünya çapında bir Analytics hesabı olan herkes için ücretsiz olarak kullanıma sunulacak. Nasıl […]