Bu makalede, marka içi içeriğin neden bu kadar önemli olduğu ve doğru kitleye doğru mesajın doğru zamanda nasıl seçileceği hakkında bir fikir edineceksiniz. Marka bilinci oluşturmanın bununla ne ilgisi var? Gördüğüm trendler göz önüne alındığında “2018 kişisel markalaşma yılı” demeyi seviyorum. Her ne kadar daha büyük ölçekli marka bilinci oluşturma önemli olsa da, giderek daha fazla […]
Google
HTML Kodu ve Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir?
HTML Kodu ve Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir? HTML, web sayfaları oluşturmak için kullanılan temel koddur. Arama motorları belirli HTML öğelerinden sıralama sinyalleri alabilir. SEO başarısı elde etmek için en önemli HTML öğelerinden bazıları aşağıdadır. Ht: HTML başlık etiketi Birbirinden farklı tam 100 kitap yazdığınızı ancak hepsine aynı başlığı verdiğinizi düşünün. Herkes farklı konularla ilgili olduğunu nasıl anlardı? […]
İçerik ve Arama Motoru Faktörleri Nelerdir?
İçerik ve Arama Motoru Faktörleri Nelerdir? SEO başarısı söz konusu olunca ifadeyi tekrar tekrar duyacaksınız. Gerçekten de, bu yüzden SEO başarı faktörlerinin periyodik tablosu içerik unsurları ile başlar, ilk unsur içerik kalitesi ile ilgilidir. İçeriğinizi doğru alın ve diğer tüm SEO çalışmalarınızı desteklemek için sağlam bir temel oluşturdunuz. Cq: İçerik kalitesi Her şeyden çok kaliteli […]