“Daha İyi Reklamlar için Koalisyon”, “ Tüketici beklentilerini karşılayan çevrimiçi reklamcılık için yeni küresel standartlar geliştirmek ve uygulamak için tüketici görüşlerini ve sektörler arası uzmanlığı kullanmak ” amacıyla yeni bir organizasyon başlattı .

Google, Facebook, Unilever, Procter & Gamble, GroupM ve Etkileşimli Reklamcılık Bürosu (IAB) gibi üyelerin kurulmasıyla desteklenen yeni organizasyon, çevrimiçi reklam endüstrisindeki oyuncuların artan bir şekilde reklam engelleyici kullanımıyla başa çıkma çabalarını temsil ediyor .

görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklamcılık planlanırken "yerleştirme" ifadesi ne anlama gelir, görüntülü reklamcılık söz konusu olduğunda reklam ağı nedir,görüntülü reklam türleri,ads görüntülü reklam ağı,görüntülü reklamcılıkta yerleştirme nedir,youtube görüntülü reklam,dinamik görüntülü reklam
görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklamcılık planlanırken “yerleştirme” ifadesi ne anlama gelir, görüntülü reklamcılık söz konusu olduğunda reklam ağı nedir,görüntülü reklam türleri,ads görüntülü reklam ağı,görüntülü reklamcılıkta yerleştirme nedir,youtube görüntülü reklam,dinamik görüntülü reklam

Reklam, ücretsiz Internet’teki bilgi, eğlence ve hizmet çeşitliliğini finanse eder, ancak bu, tüketicilerin iyi niyetini kötüye kullanma lisansı vermez. Endüstrinin, tüketicilerin sevdikleri sitelerin ve hizmetlerin güvenli, hızlı ve güvenli bir şekilde teslim edilmesini sağlamak için standartlar oluşturması esastır.

IAB, reklam yayıncılığını engellemek için takip edebilecek hafif, şifreli, reklam tercihi destekli ve invaziv olmayan dijital reklamları ve bir dizi DEAL önerisini teşvik etmeyi amaçlayan bir girişim başlattı

Daha İyi Reklamlar Koalisyonu, dijital reklam deneyimini geliştirebilecek, bu standartlar için gereken teknolojileri uygulayacak ve kullanılmaları için standartları teşvik edecek yeni standartları belirlemek için daha geniş bir reklam endüstrisi oyuncuları konsorsiyumunu bir araya getiriyor.

Koalisyon, çevrimiçi reklam endüstrisi için zaten teknik standartların uygulanmasına dahil olan IAB’ın Teknoloji Laboratuvarı ile birlikte çalışacak, bu nedenle, Daha İyi Reklamlar Koalisyonu’nun erken dönemdeki çalışmalarından bazılarının IAB’nin mevcut çalışmalarından yararlanabileceği anlaşılıyor. reklamların hedef kullanıcı deneyimi standartlarını karşılayıp karşılamadığını belirlemek için kullanılabilecek reklam puanlama teknolojisine yönelik planları içeren LEAN girişimi olarak .

Endüstri çok mu geç?

Araştırmalar, çoğu tüketicinin çevrimiçi reklamcılığa karşı olmadığını, ancak reklam engelleyicilerin sürekli büyümesinin, çok sayıda tüketicinin yalnızca kötü elmalardan bıktığını ve varsayılan olarak tüm reklamları engelleyeceği gerçeğini yansıtıyor.

Tüketicileri kötü elmadan koruyabilen geniş bir değişiklik olmadığından, reklam engelleyicilerin gitmesi pek olası görünmüyor. Ve şimdi en popüler reklam engelleyicilerinden biri , bir RTB platformunun lansmanıyla reklam işine giriyor , durum daha karmaşık hale geliyor ve bu da IAB ve Daha İyi Reklamlar Koalisyonu gibi kuruluşların etkilemesini zorlaştırabilir geniş değişim

İyi haber, endüstrinin çaresiz olmamasıdır. Tüketiciler vardır sorulduğunda reklam engelleyicileri devre dışı bırakmak için istekli  onlar daha iyi Reklamları için Koalisyon sağlamayı amaçlar sektör çapında çözümler için beklerken, yayıncılar yüksek değerli içerik üreten ve reklamlar için sorumluluk alarak mücadele böylece, doğru koşullar altında hizmet ettiklerini.

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz