PPC ipuçları

PPC İpuçları Nelerdir?

PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri

PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri

Her PPC yöneticisinin oynayacağı açık bir bütçeye sahip olma hayali olsa da, güven kazanıp onlara dönüşümleri sürdürebileceğinizi göstermek için bu işlem zaman almaktadır.

Bu arada, birlikte çalıştığınız mütevazı bütçeden en iyi şekilde yararlanmaya yardımcı olmanın her zaman yolu vardır ve bugün sizinle paylaşacağım şey şu: Bir hesabın yalnızca birini destekleyebilecek bir bütçesi varsa ne yapmalı veya yukarıda paylaştığım örnek gibi, günde iki tıklamadır

1) Marka şartlarına göre teklif

Her zaman marka için teklif vermek istersiniz ve bu özellikle işletmeler organik bir varlık göstermediğinde, marka dışı tıklamalarının yüksek olduğu ve daha küçük bir bütçeyle çalıştığınız zaman geçerli olmaktadır.

Gerçek şu ki, markalı tıklamaların neredeyse her zaman daha ucuz olması ve rakiplerinizin, sizi bazen marka adınıza teklif ettikleri gibi, burada atmalarını kesinlikle istemiyorsunuz.

2) Google Görüntülü Reklam Ağı’nı keşfedin

İyi yapıldığında, GDN, web’de gezinirken kişileri hedeflemenin harika bir yoludur. Son derece güçlü bir bütçeyle hizmet tabanlı işletmeler için, yalnızca hizmet verdiğiniz şehirleri hedefleyerek GDN’ye küçük bir kısım koymayı düşünün. Görüntülü reklamlarınız metin reklamlar kadar geleneksel olabilir  veya video, zengin medya veya resimler kadar çekici olabilir.

Ve bazen GDN konusunda daha az rekabetçi; Hukuk sektöründeki müşteriler Google Arama Ağı’nın başına tıklama başına 80 ile 100 ABD Doları arasında, GDN’de 2 ile 12 ABD doları arasında harcama yapıyor.

Hesap için iyi olmayan siteleri hariç tutmayla ilgili olarak GDN’deki yerleşimlerin ve hedeflemenin tüm seçenekleriyle birlikte dikkatli bir gözle birleşince, burada güzel sonuçlar görebilirsiniz.

3) Kesinlikle yeniden pazarlama 

Yeniden pazarlama , web sitenizi ziyaret ederek işletmenize ilgi duyduğunu belirten kişilere ulaşmanın hedeflenmiş bir yoludur. Bu yüzden bu sıcak müşterilerin sitenizi terk ettiklerinde sizi unutmasına izin vermeyin. GDN’de yeniden pazarlama, ucuz tıklamalarla harika sonuçlar üretebilir.

4) Reklam planlamasıyla kurnaz olun

Mütevazı bir bütçeniz olduğunda, reklamlarınızın ne zaman gösterileceği hakkında arama yapmanız gerekir. Müşterilerinizin çoğunun sabah 8:00 arasında geldiği bir sektördeyseniz. öğleden sonra saat 6’da, muhtemelen reklamlarınızı bundan sonra kapatmak veya belirli bir süre zarfında tekliflerinizi% 50 düşürmeyi düşünebilirsiniz.

5) Paylaşılan bütçeleri göz önünde bulundurun

Paylaşılan bütçeler, hepsine bir şans verilmesine yardımcı olmak için bütçenizin tamamını birden fazla kampanyada paylaşmanıza olanak tanır. Ajansımda bu stratejiyi nadiren kullanıyoruz, ancak bütçenizi genişletmek istediğinizde ilginç bir seçenek olabilir.

İşte Google bunu şöyle açıklıyor :

“İki kampanya arasında eşit bir şekilde bölünerek, günlük 100 ABD Doları ayırdığınızı varsayalım. Belirli bir günde, bir kampanya normalden daha az gösterim ve tıklama alabilir; bu da yalnızca 40 ABD Doları harcanmasına neden olur. Paylaşılan bir bütçeyle, AdWords bu artık 10 doları alabilir ve toplam kampanya sonuçlarınızı en üst düzeye çıkarmak için ikinci kampanyaya yeniden yerleştirebilir. ”

Bu seçeneği AdWords paylaşılan kütüphanesinde> bütçelerde bulabilirsiniz.

6) Olumsuz, olumsuzlayın, olumsuzlayın

Bir kampanya başlatıldıktan sonra, negatif anahtar kelimeleri bütçe kontrol etmenin bir yolu olarak kullanmak yaygındır . Ancak, reklamını yaptığınız sektörü zaten biliyorsanız, neden bekleyesiniz?

Sağlam bir negatif anahtar kelime listesiyle başlatmayı deneyin, daha sonra arama terimlerinizi gözden geçirirken hızlı davranın.

7) Yerel tutunmak

Hukuk endüstrisinde başladığım örneğe benzer olanlar için, gerçekten çalıştıkları ülkeleri hedeflemeleri gerekiyor. Daha da iyisi, para biriktirmek için çalıştıkları ilçelerle sınırlandırıyorlar. Burada yer hedefleme hakkında daha fazla bilgi edinin .

8) Yalnızca arama kampanyalarını deneyin

Yalnızca  arama yapabilen reklamlar , arama yapabilen mobil cihazlar için mobil arama sonuçlarında gösterilir ve hizmet tabanlı bir işletme içinde olanlar için önemli bir strateji olmuştur. 

Bütçeden tasarruf etmeye çalışırken, sonuçlarda 1 numaralı teklif verme konusunda endişelenmeyin. Artık Google, mobil SERP’lerin tepesinde daha fazla reklam gösterdiği için, 2 veya 3 numaralarını etkili bir şekilde hedefleyebilir ve dönüşümleri görmeye devam edebilirsiniz.

AdWords’te sunulan tüm özellikler ve biraz yaratıcılık sayesinde, daha mütevazı bir bütçeye sahip olsalar bile işletmelerin PPC ile başarılı olmalarına yardımcı olabilirsiniz.

 

Yorumlarınız

WhatsApp chat