İhlaller Ve Arama Motoru Spam Cezaları

İhlaller Ve Arama Motoru Spam Cezaları

Bu zamana kadar, SEO Başarı Faktörlerinin Periyodik Tablosunu oluşturan olumlu sinyalleri tartıştık . Ancak kaçınılması gereken bazı uygun olmayan faktörler de vardır.

Bir güvence: Bir arama motoruna spam gönderdiklerine inananın ki çok az insan bunu yaptı. İstenmeyen bir şekilde spam ve arama motorları, birinin sert bir cezayı hak edip etmediğine karar vermeden önce çeşitli sinyallere bakar.

 ‘İnce’ Veya ‘Sığ’ İçerik

Bugün, artık içeriğin basitçe alakalı olup olmadığı değil, aynı zamanda kullanıcı için değerli olup olmadığı sorusu da var.

Kötü arama sonuçlarıyla ilgili şikayetlere bir tepki veren Google, Şubat 2011’de “Panda” güncellemesini yayınladı. Panda, “ince” veya “sığ” içerik veya özünde eksik olan içerik olarak tanımlananları hedefliyor.

Bu alan adı düzeyinde ceza, baskın miktarda temelde açık spam tekniklerini işleme biçimine benzer şekilde ele alır.

Gizleme

Arama motorlarının insanların gördüklerinden tamamen farklı bir sürüm göstermesi için sitenizi donatmaya ne dersiniz?

Buna gizleme denir . Arama motorları gerçekten hoşlanmıyor. Yapabileceğiniz en kötü şeylerden biri. Heck,  Google bile gizleme için kendisini yasakladı . Ciddi anlamda.

Çoğu insan yanlışlıkla bir arama motorunu spam yapmak istemezken, gizleme söz konusu olduğunda bunun tersi de geçerlidir. Bu yüzden eğer onu yakalarsanız çok ağır bir ceza verilir. Bu bir yem ve değişim ve arama sonuçlarını manipüle etmek için kasıtlı bir girişim olarak görülüyor.

Anahtar Kelime Doldurma

ince İçerik, Sığ İçerik, Gizleme, SEO, Anahtar Kelime, Korsanlık, Yayından Kaldırma, Reklam, Ücretli Bağlantı,

Arama motorları gizli hiçbir şeyi sevmez.

Kitaplardaki en eski spam taktiklerinden biri, ancak hala kullanılıyor ve arama motorları hala hoşlanmıyor. Arama motorları sayfalarınızda bulunmasını istediğiniz kelimeleri kullandığını söylüyor.

Aslında hayır. Bu “anahtar kelime doldurma” dır ve sizi cezalandırabilir.

Ne sıklıkla? Burada doğru bir cevap yok, ama bu cezanın devreye girmesi için gerçekten uç noktalara gitmeniz gerekecek. Büyük olasılıkla daha iyi bilmeyen ve birçok kez bir kelime yapıştırmaya karar verebilecek SEO olmayanlara olması muhtemeldir. genellikle bir web sayfasının altında yer alan bir satır.

Anahtar kelimelere karar verdiğinizde, bir sonraki düşünceniz muhtemelen “Niçin hiçbir insanın görmek istemediği tüm bu metni gizlemiyorum?” Olacaktır. Metni beyaz yapabilirsiniz, böylece sayfanın arka planıyla karışır. Bunu yaparken, bir arama motoruna spam göndermiş olacaksınız.

Bir kullanıcının gördüğü her şeyi görmek istiyorlar. Metni gizlemek tipik bir kullanıcı bunu göremez böylece hiçbirinin ya da başka bir araç: stilleri, yazı, görüntü kullanılarak ister.

Korsanlık / DMCA Yayından Kaldırma

ince İçerik, Sığ İçerik, Gizleme, SEO, Anahtar Kelime, Korsanlık, Yayından Kaldırma, Reklam, Ücretli Bağlantı,

“Korsan” güncellemesi, telif hakkı yasasını ihlal eden siteleri hedefliyor.

Çoğu sitenin bu sorunlarla uğraşması pek olası değildir, ancak Google Search Console hesabınızda görünen DMCA yayından kaldırma bildirimlerini ele almanız gerekir.

“Korsan” güncellemesi, telif hakkı yasasını ihlal eden siteleri hedefliyor. Amerika Kayıt Endüstrisi Birliği’nin (RIAA), Hollywood güç merkezlerinin ve hükümetlerinin baskısı altında Google, çok sayıda Dijital Binyıl Telif Hakkı Yasası (DMCA) “yayından kaldırma” isteği alan siteleri cezalandırmaya başladı.

Reklamlar / En Yoğun Düzen

ince İçerik, Sığ İçerik, Gizleme, SEO, Anahtar Kelime, Korsanlık, Yayından Kaldırma, Reklam, Ücretli Bağlantı,

Sayfa Düzeni algoritmasının ele alması gereken buydu .

Hiç bir siteye gittiniz ve çok sayıda reklamın ortasında gerçek içeriği bulmakta zorlandınız mı?

Genellikle Top Heavy (en ağır) olarak adlandırılan bu ceza, içerikten çok fazla reklam yerleştirerek kullanıcı deneyimini engelleyen sitelere ayrılmıştır. Bu yüzden kullanıcılarınızı içeriği aramayın.

Ücretli Bağlantılar

Bing’e gelince, resmi olarak, ücretli bağlantılar için cezalandırmaz, ancak uygulamada kaşlarını çatar.

Google’ın kendisini yasaklamasından bahsetmişken, bu bölümün bağlantı satın aldığı tespit edildiğinde Google Japonya’yı da yasakladı. 11 ay boyunca .

Google’ın bağlantı satın alan ve satanlara karşı bu kadar agresif davranıp davranmayacağı konusundaki tartışmalar yıllardır devam ediyor. Sonuç olarak, Google’da sıralama yapmak için Google’ın kurallarına uymanız gerekir ve kurallar, arama motoru sıralama kredisinden geçen bir şekilde hiçbir satın alma veya satış bağlantısı olmadığını söyler.

Google’ın kurallarını göz ardı etmeyi seçerseniz, yakalanırsa biraz merhamete hazırlıklı olun. Ve size ücretli bağlantılarını söyleyen programların tespit edilemez olduğuna inanmayın. Özellikle soğuk çağrılı olanların birçoğu aptallar tarafından yönetildiğinde, değiller  .

Spam bağlantısı

Forumlar ve bloglar üzerinde dolaşmak ve bağlantıların tümünü optimize edilmiş bağlantı metni içeren otomatik yazılım yardımı ile yapmak cazip mi?

Ayrıca SEO yapmıyorsunuz, ne yazık ki, geride bıraktığınız spam’den nefret eden tüm insanlar, SEO’nun ne  olduğu izlenimini ediniyor. Yani SEO’lar da senden nefret ediyor – bir tutku ile.

Bununla devam ederseniz, bağlantıların çoğu size düşündüğünüz krediyi vermez. Bunun da ilerisinde, kendinizi bir tür cezanın keskin ucunda bulabilirsiniz.

Bu ceza, Google’ın bağlantı spam’ını etkisiz hale getirme ve cezalandırma çabalarına ve özellikle “Penguen” güncellemesinin başlatılmasına dayalı olarak tablonun bu sürümünde daha fazla ağırlık kazanmıştır.

Karanlık tarafta göz kamaştırdıysanız ya da bir gece uçuşu “SEO” şirketi sitenizi sıcak suya soktuysa, kullanım ve temiz bir başlangıç ​​umuduyla hem Google hem de Bing’deki bu bağlantıları reddedebilirsiniz.

Yorumlarınız

WhatsApp chat