Link Oluşturma İçin Doğru Yol

İlişkiler kurarak bağlantılar oluşturun Bağlantı kurma dünyasında, Google’ın web alanında etkili bir şekilde polislik yapmaya başlamasından bu yana birçok olumlu değişiklik oldu. Katılım kuralları daha zor hale geldi ve ‘büyük çubuğu’ kullanırken Google’ın göz önünde bulundurduğu faktörlere bir parmak koymak zor. Aslında, bağlantı kurmanın hep birlikte öldüğüne inanan bazı kişiler var. Bununla birlikte, yetkili platformlardan kaliteli bağlantılar […]

Backlink Risk yönetimi

Penguen döneminde bağlantı Risk yönetimi Denetim yaparak rakiplerinden daha iyi performans göstermeyi ve ardından bağlantı riskini azaltmayı başaran anonim bir müşterinin örneğini verir. Hedef ilk etapta Google Penguen karşı  sitesini korumak için olduğudur.Bu, güçlü bir backlink profilinin bugünkü SEO‘DA başarının anahtarı olduğunu kanıtlayan bir başka kanıt. Penguin 4.0 penaltıları hakkında gerçek hayattaki görüntüleri almak için çok […]

Backlink Riski

Backlink profillerini saniyeler içinde analiz edin Bir etki alanının veya sayfanın en güçlü bağlantılarını hızlı ve kolay bir şekilde bulun. Mevcut olan en derin backlink verilerini alın Her web sitesi için, hatta rakiplerin siteleri için bile en kapsamlı backlink profilidir Bağlantılara tamamen farklı bir şekilde bakmaya başla 100 milyon linkten oluşsa bile, tam backlink profilini […]

Google Benim İşletmem Ücretli mi?

Google, Benim İşletmem listelerim için ücret almaya başlarsa, Google’ın ücretsiz / organik listelerini nasıl savunduğuna ilişkin bazı problemler ortaya çıkarabilir. Google, şu anda arama motoru şirketinden ücretsiz olarak aldıkları bazı özellikler için para ödeyeceklerini görmek için bazı yerel işletmelere anketler yolluyor. Google My Business , Google’a işletmelere bilgilerini güncelleme olanağı sağlayan ücretsiz bir hizmettir ve […]

Google yerel İşletme kullanıcıları kısa adlar ve URL’ler oluşturabilecek

Yeni özellik henüz Google tarafından yayınlanmamıştı, ancak Google My Business’ta doğrulanmış bazı işletmeler için zaten mevcut olduğunu bildirdi. Google My Business,  Google’ın Yerel Kılavuzu verilen bir rapora göre, işletmelerin kısa bir ad ve kısa URL oluşturmalarına olanak sağlayan bir özellik sunmaktadır. Bu özellik, Google My Business hesaplarına potansiyel müşterileri için profillerini Google Business‘ta daha erişilebilir […]

Google, yerel paneldeki mesajlaşma seçeneği

Dikkat edin, Google yerel arama sonuçlarında mesajlaşma özelliğini daha belirgin bir şekilde test ediyor. İşletmeniz müşterilerinizden gelen metin mesajlarını yönetmeye hazır mı? Google, yerel paneldeki mesajlaşma seçeneği için daha büyük bir itme testi yapıyor. Google mesajlaşma başlattı içinde Google My Business Google şimdi daha büyük bir mesaj düğmesini kullanarak yerel panelde aramalarla daha mesajlaşma tanıtmak için bir yol test ediyor İşte […]

Küçük İşletmeler İçin SEO Önerileri

Küçük İşletmeler İçin SEO Önerileri Anahtar kelimeleri tespit  etmelisiniz Anahtar kelimelerin tespit edilmesi sırasında içinde bulunulan sektör ile alakalı anahtar kelimeleri kullanmaya dikkat etmelisiniz. Hem site içi SEO hem de site dışı SEO çalışmaları yapmalısınız. Google search console kurulumunu yapmayı unutmayın Google Analytics kurulumunu yapmayı unutmayın. Kalitesiz backlinklerden kesinlikle kaçının Düşük olduğunu düşündüğünüz sayfalarınıza içerik ekleyin ve onları güçlendirin. Web […]

Seo Rakip Analizi

RAKİPLERİNİZ HAKKINDA BİLGİ TOPLAYIN  En İyi Rakiplerinizi Belirleyin! Rakiplerim kim? Rakiplerim benden daha iyi ne yapıyor? Rakiplerimden farklı olarak ben ne yapacağım? Gibi sorulara cevap bulmanız sizin için faydalı olacaktır. Bu soruları cevapladıktan sonra sıra, şirketiniz için oluşturacağınız stratejileri etkileyecek rakipleriniz hakkında bilgileri toplamakta demektir. Bunu yapmak için rakiplerinizin web sayfalarını inceleyebilirsiniz  veya  onların yıllık […]

AdWords ve Tıklama Oranı

Google AdWords PPC için bu altı zaman kazandıran ipucuna göz atmalısınız . 1. Kampanya Teşhisi Google şu anda Kampanya Tanılama adlı yeni bir özellik sağlamaktadır. Araç arka planda çalışacak ve AdWords hesabındaki sorunları veya anlaşmazlıkları arayacaktır. Bu, çakışan negatif anahtar kelimelerin veya anahtar kelimeleri olmayan reklam gruplarının reklam verenlerini uyaran hesaplarda görünen mesajlara benzer olabilir. Bu, […]

PPC ipuçları

PPC İpuçları Nelerdir? Her PPC yöneticisinin oynayacağı açık bir bütçeye sahip olma hayali olsa da, güven kazanıp onlara dönüşümleri sürdürebileceğinizi göstermek için bu işlem zaman almaktadır. Bu arada, birlikte çalıştığınız mütevazı bütçeden en iyi şekilde yararlanmaya yardımcı olmanın her zaman yolu vardır ve bugün sizinle paylaşacağım şey şu: Bir hesabın yalnızca birini destekleyebilecek bir bütçesi varsa […]

WhatsApp chat