Twitter reklamcılığına nasıl başlanır

Twitter , işletmenizin reklamını yapmak için etkili bir platform olabilir. Kampanya hedefleriniz için mükemmel reklamı nasıl oluşturacağınız.

Twitter , her gün 500 milyondan fazla tweet atılan toplam 328 milyon aktif kullanıcı sayısını sayar . Bu, markaların varlıklarını tanıtmak için platformdan yararlanmaları için harika bir fırsat sunuyor.

Twitter, ücretli bir sosyal strateji oluştururken birçok marka için ilk seçenek olmayabilir , ancak yine de oldukça etkili bir ek olabilir.

twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam iptali,twitter reklam maliyetleri,hesabınız twitter reklamları programına katılmaya uygun değil,twitter reklam modelleri 2018,twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam al,twitter tweet tanıtma ücreti,Twitter reklamcılığına nasıl başlanır,Twitter reklamcılığı,Twitter reklamcılığı nedir

twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam iptali,twitter reklam maliyetleri,hesabınız twitter reklamları programına katılmaya uygun değil,twitter reklam modelleri 2018,twitter reklam ücretleri 2019,twitter reklam al,twitter tweet tanıtma ücreti,Twitter reklamcılığına nasıl başlanır,Twitter reklamcılığı,Twitter reklamcılığı nedir

Geçtiğimiz birkaç yıl boyunca Twitter, daha fazla markayı platformunda işlerini tanıtmaya teşvik etmek için tanıtım türlerini genişletti. Farklı promosyon türleri ve değişen kampanya hedefleri Twitter reklamlarına olan ilginin artmasını sağlamıştır.

EMarketer’e göre, Twitter’daki kişilerin% 41’i, önceki 30 gün içinde bir ilana maruz kaldıktan sonra ürün satın aldı.

Bu, markaların Twitter reklamcılığını test etmenin en iyi yollarını keşfetmeleri için harika bir fırsat sunuyor. İlk adım, farklı promosyon türlerini, kampanya hedeflerini ve aynı zamanda hedef kitleyi anlamaktır.

Terfi türüne karar vermek

Twitter üç farklı promosyon türü sunar:

Terfi tweets

Tanıtılan tweetler, sıradan tweet’lere benzer, doğrudan kullanıcıların yayınlarında görünür, aralarındaki fark “Tanıtılan” olarak etiketlenir ve kullanıcının takip ettiği bir hesaptan gelmesi gerekmez. En alakalı kitleye gösterilir ve Twitter, tanıtılan her tweet’in alaka düzeyine karar vermek için çeşitli sinyaller kullanır.

Bu, markaların en iyi kitleye ulaşmasına izin verirken, kullanıcılar hala ilginç bulabilecekleri tweet’lere maruz kalırlar. Düzenli tweet’lerde olduğu gibi, beğenilebilir, retweetlenebilir ve yanıtlanabilir.

Onlar için kullanılabilir:

  • Bir ürün veya olayla ilgili farkındalığı artırmak
  • bir kampanya için sözleşme oluşturma
  • bir markanın sitesine trafik çekmek
  • satışları ve eşantiyonları teşvik etmek

Terfi hesapları

Tanıtılan hesaplar, bir markanın takipçilerini arttırmasına yardımcı olabilir ve içeriği ile ilgilenebilecek yeni bir kitleye ulaşabilir.

2016’dan itibaren yapılan bir araştırmaya göre , insanların% 85’i terfi hesaplarını Twitter’da yeni işletmeler keşfetmelerine yardımcı olmakta yararlı buluyor.

Bu tanıtım türü markaların takipçilerin beslemesinde görünmesini sağlar ve bu da farkındalık ve yeni müşteri adayları için harika bir fırsat sunar . Artan sayıda Twitter takipçisi, ilgi çekici bir topluluk oluşturarak bir kampanyayı teşvik etmeyi kolaylaştırır.

Tanıtılan hesaplar ile tanıtılan tweetler arasındaki fark, birincisinin içeriğinden ziyade markanın profiline odaklanmasıdır. Bu, belirli bir profilinize aşina olan veya onunla ilgilenen bir kitleyi hedeflemenin yararlı olduğu anlamına gelir.

Terfi hesapları aşağıdakiler için kullanılabilir:

  • marka bilincini artırmak
  • takipçi sayımı oluşturmak
  • sürücü kabloları
  • kullanıcılar bir markayı takip ettikten sonra ücretli trafik oluşturma

Tanıtılan hesaplar, kullanıcının yayınlanmasında kimin takip edeceği konusunda önerilerde bulunur, aynı zamanda arama sonuçlarında da görünür.

Terfi eğilimleri

Tanıtılan trendler “Trend Konularının” üstünde yer alır ve belirli bir hashtag’ı tanıtmak isteyen markalar tarafından kullanılabilir. Ayrıca, kullanıcıların yayınlarında da görünürler ve bir kez tıklandıklarında, terfi tweet’lerin ve organik sonuçların bir kombinasyonuna yol açarlar.

Şu anda kendi kendine hizmet veren reklamverenler için mevcut değiller ve maliyetler çok daha yüksek, ancak özellikle potansiyel izleyicilerini en üst düzeye çıkarmaya çalışan büyük markalar için gelişmiş farkındalık ve katılım açısından harika sonuçlar doğurabiliyorlar.

 

 

Yorumlarınız

WhatsApp chat