Facebook reklamcılığı , özellikle potansiyelini ve tüm hedefleme seçeneklerini keşfettiğinizde çok yararlı oluyor .
Markanızın Facebook’un reklamcılık seçeneklerini keşfetmesi mantıklıdır, çünkü çoğu kullanıcının mobil cihazlarını kullanırken zaman harcadığı platformdur .
Temel bilgilerden başlayarak, Facebook‘ta oluşturabileceğiniz tüm reklam türleri şunlardır:
Facebook Reklam Türleri
Sayfa Post Katılımı
En popüler reklam türlerinden biri. Hem yayınlanmış hem de yayınlanmamış yayınlarla çalışırken içeriğinizin erişimini artırmak için iyidir.
Sayfa Beğenileri
Bu popüler bir seçenektir, ancak popülaritesi her zaman başarısına yansıtılmamaktadır. Pek çok Facebook Sayfası, bu reklam türünü kitlelerini büyütmek için kullanır, ancak doğru hedefleme ve katılımın olmaması (yorumlar, paylaşımlar, siteye tıklanmalar) bütçenizin boşa gitmesine neden olabilir.
Web sitesine tıklamalar
Bu reklam türü, sitenize gelen trafiği artırmaya çalışırken veya bir kampanyayı tanıtmak için kullanıcıları belirli bir açılış sayfasına yönlendirmek istediğinizde çok yararlı olabilir.
Web sitesi dönüşümleri
Bu, doğrudan Facebook’tan gelen, müşteriye dönüşen ziyaretçilerin sayısını ölçmek için siteye bir izleme pikselinin yüklenmesini gerektiren potansiyel satış ve e-ticaret için mükemmel bir seçenektir.
Uygulama yükleme
Markanız bir uygulamayı tanıtmak istiyorsa, kullanıcıları doğrudan uygulama mağazasına yönlendirebilir ve bu sayede promosyonu etkinlikle birleştirebilir.
Uygulama katılımı
Uygulamanın tanıtımını bir üst seviyeye çıkarmak istiyorsanız, mevcut uygulama sahipleriyle bağlantı kurmaya ve uygulamanızla yeniden etkileşime girmeye çalışarak uygulama etkileşimi deneyebilirsiniz.
Teklif talepleri
Facebook sayfanızda yeni bir teklif başlattıysanız, bu reklam türü daha fazla katılım sağlamak için Facebook sayfanıza daha fazla kullanıcı çekmenize yardımcı olabilir.
Video görünümleri
Facebook videonun hakimiyeti video üreticileri doğrudan en alakalı kitleye içeriklerini teşvik yardımcı, bu seçenek çok popüler yaptı. .Mov, .mp4 veya .avi dosyalarını destekler ve oran 16: 9’dur.
Yerel farkındalık
Son fakat en az değil, yerel farkındalık, belirli bir yere göre mobil cihazlarda reklam vermekle ilgilidir ve rakiplerini yenmeye çalışan yerel bir işletme için çok faydalı olabilir.
Hedefleme fırsatları
Facebook’un derin hedeflemesi, çok özel bir kitleye ulaşan bir reklam oluşturmanıza olanak tanır ve hatta belirli yaşam olaylarını, siyasi inançları, ebeveynleri (hatta çocukların yaşını tanımlayarak) veya yaşamı kutlayan insanların arkadaşlarını hedefleyerek bile beklenen demografinin ötesine geçebilir. olaylar.
Bu, mesajınızı, ürününüzle ilgilenmeyen kullanıcılara harcayamayacağınız için, uygun maliyetli olan doğru kitleye yayma şansını da arttırır.
Hedefleme için daha fazla seçenek
Özel Kitleler
Özel kitleler zaten sahip olduğunuz e-posta kişilerinden oluşur ve e-posta pazarlamasının sınırlamalarına harika bir alternatif olabilir. Üyelik yok, abonelikten çıkanlar yok – yalnızca ürününüzle alakalı olan ve e-postanızı kaçıracak kişiler var.
Özel kitleler öncü yetiştiriciliği için çok yararlı olabilir, bununla birlikte daha yaratıcı şekillerde de kullanılabilirler:
- Mevcut müşterilerinizi diğer kampanyalar için negatif liste olarak kullanmaları
- Ayrı bir liste yükleyerek e-postalarınızı hiç açmamış kişileri hedefleme
- Yeni bir liste oluşturarak LinkedIn bağlantılarınızı hedefleme
Benzer seyirciler
Görünüşlü Kitleler , yeni nitelikli kullanıcıları hedeflemenin en iyi yoludur. Facebook aynı boyutta ve eşleşen demografik bir kitle yaratıyor . Bunlar, yeni bir hedef kitleye ulaşırken reklam hedeflemenizi aşmaya çalıştığınızda, ancak hedefleme filtrelerinizi korurken çok yararlı olabilir.
Bu seçenek, küçük ölçekli işletmelerde en az bütçeyle doğru hedef kitleye ulaşabildiklerinden daha popülerdir.
Yorumlarınız