Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir?

Arama Motoru Arazi SEO faktörleri başarı tablosu kapsamında üç ana grup vardır :

  • Sayfa İçi SEO
  • Sayfa Dışı SEO
  • İhlaller

Bu SEO kılavuzunun her bölümü açıklayacağı gibi, her grup içinde alt gruplar vardır. Bu alt gruplar, belirli bir ağırlık veya öneme sahip bir veya daha fazla bireysel SEO faktörü içerir.

İhlaller, bir grup kendilerine aitken, ilişkilendirildikleri grup ve alt grubun altında görüntülenir.

SEO periyodik tablo, SEO, Sıralama faktörleri, SEO faktörü, Sıralama faktörleri, Sayfa dışı sıralama faktörleri, Sayfa içi, Sıralama cezası, Seo topluluğu, Seo kılavuzu,

elementlerin periyodik tablosu ve her elementin harf gösterimleri veya sembolü üzerindeki oyunumuzdur.

Yukarıdaki grafikte gördüğünüz iki harfli kısaltmalar? Bu, elementlerin periyodik tablosu ve her elementin harf gösterimleri veya sembolü üzerindeki oyunumuzdur. Altın için sembolün Au veya demirin Fe olduğunu hatırlamak zorunda kalmış olabilirsiniz.

In SEO periyodik tablo , bunun biraz daha sezgili hale getirmeye çalıştık. Her bir “SEO öğesi” nin ilk harfi içinde bulunduğu alt gruptan gelir ve ikinci harf bireysel faktörü temsil eder.

SEO faktörleri birlikte çalışır

Hiçbir SEO faktörü arama motoru sıralamalarını garanti etmez. Bir sayfanın düşük kaliteli içeriğe sahip olması durumunda harika bir HTML başlığına sahip olmak yardımcı olmaz. Çok sayıda bağlantıya sahip olmak, hepsinin kalitesi düşükse yardımcı olmaz. Birkaç pozitif faktöre sahip olmak başarı olasılığını artırabilirken, negatif faktörlerin varlığı bu olasılıkları kötüleştirebilir.

Sayfadaki başarı faktörleri

Sayfadaki arama sıralama faktörleri, neredeyse tamamen yayıncının kendi kontrolü dahilindedir. Ne tür içerik yayınlıyorsunuz? Arama motorlarının (ve kullanıcıların) ilgi düzeyini belirlemesine yardımcı olan mühim HTML ipuçları sağlıyor musunuz? Site mimariniz arama motorlarına nasıl yardımcı olur ya da engeller?

Sayfa dışı başarı faktörleri

Sayfa dışı sıralama faktörleri, yayıncıların aracısız kontrol etmediği faktörlerdir. Arama motorları bunları kullanır, zira yalnızca yayıncı tarafından kontrol edilen sinyallere güvenmenin her zaman en iyi sonuçları vermediğini öğrendiler. Örneğin, bazı yayıncılar kendilerini gerçekte olduğundan daha ilgili hale getirmeye çalışabilirler.

Sıralanacak milyarlarca web sayfası ile yalnızca “sayfa içi” ipuçlarına bakmak yeterli değildir. Herhangi bir arama için en iyi sayfaları döndürmek için daha fazla sinyale ihtiyaç vardır.

SEO ihlalleri ve sıralama cezaları

Hata yapma – arama motorları insanların arama sonuçlarını geliştirmelerine yardımcı olabileceği için SEO yapmasını ister. Arama motorları, belirli SEO tekniklerini teşvik etmek için yönergeler, blog gönderileri ve videolar şeklinde yardım sağlar.

Ancak, arama motorlarının “spam” veya “siyah şapka” olarak kabul ettiği, sayfalarınızın bir sıralama cezası almasına veya daha kötüsü arama motorlarından tamamen yasaklanmasına neden olabilecek bazı teknikler vardır.

İhlaller genellikle bir arama motorunun bir sitenin gerçek alaka düzeyi ve otoritesi hakkındaki anlayışını aldatmak veya değiştirmek için kullanılan taktiklerdir.

Arama sıralama faktörlerinin ağırlığı

SEO periyodik tablo, SEO, Sıralama faktörleri, SEO faktörü, Sıralama faktörleri, Sayfa dışı sıralama faktörleri, Sayfa içi, Sıralama cezası, Seo topluluğu, Seo kılavuzu,

3 ağırlıklandırma en önemlisidir ve diğer faktörlere göre daha büyük bir etkiye sahip olması nedeniyle özellikle dikkat etmeniz gereken bir şeydir.

Gösterdiğimiz tüm faktörler, her faktörün sağ üst köşesinde gösterildiği gibi 1 ila 3 ölçeğinde ağırlıklandırılır ve bu faktörün renk tonuna yansıtılır. 3 ağırlıklandırma en önemlisidir ve diğer faktörlere göre daha büyük bir etkiye sahip olması nedeniyle özellikle dikkat etmeniz gereken bir şeydir.

Bu konu hiçbir, 2 ya da1 ağırlıklı faktörlerin önemli olmadığı anlamına gelmez; onlar, sadece grafikteki diğer faktörler açısından nispeten daha az önem taşırlar. İhlaller de ağırlıklıdır, ancak negatif sayılarda, -3 SEO başarınız için en kötü ve potansiyel olarak en zararlı olanlardır.

Ağırlıklandırma, arama motorlarının söylediklerinin bir kombinasyonuna, SEO topluluğunun anketlerine ve zaman içinde alanı izlemedeki kendi uzmanlığımıza ve deneyimimize dayanmaktadır. Mükemmel olmalarını beklemiyoruz. Herkes aynı fikirde değil. Kilometreniz değişebilir. Ancak bunun yararlı bir genel rehber olduğuna eminiz.

‘Eksik’ SEO faktörleri ve Kılavuz felsefesi

Deneyimli SEO’lar neden bazı faktörlerin gösterilmediğini merak ediyor olabilir. Örneğin, ALT metni ve kalın harfli kelimeler HTML faktörleri olarak nasıl dahil edilmez?

Cevabı ise Bu şeylerin göreceli olarak önemli olduğunu düşünmüyoruz. Olası her sinyali      ( Google`da 200`den fazla var) ve alt sinyalleri( Google`da bundan 10,000`den fazla var ) kapsamaya çalışmıyoruz .

Bunun yerine, SEO Başarı Faktörlerinin Periyodik Tablosu ve bu çevrimiçi arkadaş kılavuzunun amacı, SEO’ya yeni başlayanların büyük resme odaklanmasına yardımcı olmak ve belki de deneyimli SEO’ların belirli bir bakışla kaybolmaları durumunda “sıfırlama” düğmesine basmalarına izin vermektir. ormandaki ağaçlar.

Bu yüzden bu SEO kılavuzu, bir HTML başlık etiketinin başında veya sonunda en önemli anahtar kelimelerinizin bulunduğunu ele almaz. Ayrıca, bir H1 başlık etiketinin bir H2 etiketinden ne kadar daha fazla ağırlık taşıdığını değerlendirmeye çalışmıyoruz.

Bilerek ultra-spesifik olmaktan kaçınırız, çünkü bu tür şeyler genellikle dikkatimizi dağıtır ve tavşan deliğinden aşağı çeker. Bunun yerine, sayfaların açıklayıcı başlıklara sahip olması gerektiğini, başlık etiketli sayfa yapısını göstermenin yardımcı olabileceğini ve yapılandırılmış verilerle işleri tamamlamanın iyi bir fikir olduğunu umuyoruz.

Bunları iyi yapın ve muhtemelen en önemli HTML faktörlerinin yüzde 90’ına değindiniz.

Benzer şekilde, Twitter’da iyi bir itibarın Facebook’tan daha değerli olup olmadığı değil. Bunun yerine, insanların genel olarak saygın, iyi bir takip çeken ve sosyal paylaşımlar oluşturan sosyal hesaplara sahip olmanın sonuçta arama başarısı elde etmenize yardımcı olabileceğini anlamalarına yardımcı olmaya çalışıyoruz.

Başarı faktörleri hakkında daha fazla bilgi ister misiniz?

Bazılarınızın ayrıntılara inmek isteyebileceğini biliyoruz. Bu durumda, Moz Arama Motoru Sıralama Faktörleri anketi bir göz atmaya değer. Her iki yılda bir, yüzlerce saygın SEO’dan belirli sıralama faktörlerinin önemini belirlemeleri istenir. Umarız herhangi bir sıralama faktörünü masamıza dahil edilen temeller bağlamında tutabilirsiniz.

Ayrıca, başarı faktörlerinin çoğu gerçek algoritmik faktörler değildir. İçerik Araştırması (öğe Cr), insanların içeriğinizi bulmak için kullandıkları kelimeleri araştırma sürecini tanımlayan oldukça ağırlıklı bir “sayfa üzerinde” faktördür. Bir “sıralama” faktörü olmasa bile, kullanıcılarınızı anlamak SEO başarınız için önemlidir.

 

Yorumlarınız

WhatsApp chat