SEO ve içerik pazarlaması

SEO tamamen marka görünürlüğünü oluşturmakla ilgili – müşterilerin web sitenizi bulmasını sağlar. İçerikle ilgilenmek, web sitenizde tıklamalarını ve kalmalarını sağlayacak şeydir.

İçerik ve SEO: Aynı mı?

Alıcının yolculuğunun çoğu dijital aracılığıyla gerçekleştiğinden, markaların her yerde optimize edilmiş, ilgi çekici ve müşterilere ulaşan içeriğe sahip olmaları gerekir. Bunu yapmak için, pazarlamacıların site için optimizasyon yapmaları gerekmektedir.

Kullanıcıların yaptığı arama türleri, pazarlamacıların niyetleri hakkında çok şey öğrenmelerine yardımcı olabilir . Aramalar genellikle üç türden birine girer:

içerik pazarlaması örnekleri,içerik pazarlama yöntemleri,içerik pazarlama uzmanı,içerik pazarlama,seo ve içerik,seo ve içerik aynı mı,seo ve içerik pazarlama

  • Gezinme: Kullanıcı bir markayı tanır ve söz konusu web sitesini bulmak için Google’ı veya başka bir arama motorunu kullanır (örneğin, “Microsoft”).
  • Bilgilendirici: Kullanıcı bir şirket, ürün veya hizmet hakkında bir şeyler öğrenmek ister (örneğin, “Microsoft Word’ün maliyeti”).
  • İşlem: Kullanıcı, bir ürün veya hizmet almaya ve (örneğin, “Microsoft Office 2016 satın alma”) hazır olduğunu (veya neredeyse hazır olduğunu) işaret ederek oldukça ticari bir sorguya girer.

 

SEO ve içerik pazarlama çabalarını tek bir işlevde birleştirerek, pazarlamacılar tüketicileri keşif aşamasında veya satın alma aşamasında olup olmadıklarını etkileyebilir.

Yapılan  yeni araştırmaya göre, dijital pazarlamacıların% 97’den fazlası artık SEO ve İçerik Pazarlamasının aynı olduğuna inanıyor.

SEO içerik keşfi için çok önemlidir. Keşif organik arama kanalıyla başlamaya meyillidir. Bu organik araştırmayı biliyor muydunuz:

  • Doğrudan medya maliyeti yok ve son derece yüksek getiri
  • Tüm dijital pazarlama kanallarını ve çevrimdışı satışları etkiler
  • Marka bilinirliği geliştirir
  • Gelirinizi arttırmanıza yardımcı olur mu?

Bu sebeple, ticari amaçlı olduğunu gösteren anahtar kelimeleri tanımlamak çok önemlidir . Bu verilerle, pazarlamacılar müşterilerin amacını daha iyi anlayabilir ve dönüştürmesi daha muhtemel akıllı içerikler yaratabilir ve optimize edebilir.

SEO ve içeriğin birleştirilmesi sadece teoride iyi değildir. Kanallar arası pazarlama, pazarlamacıların daha yüksek bir  elde etmelerine yardımcı olmaktadır. Entegrasyon daha yüksek dönüşüm oranları, katılım, müşteriyi elde tutma ve marka savunuculuğuyla sonuçlanır.

Müşterilerle neyin yankılanacağını anlamak ve karar alma sürecinde onları etkilemeye yardımcı olmak çok önemlidir. Ancak, ilgi çeken ve dönüştüren akıllı içerik oluşturmak için pazarlamacıların akıllı verilere ihtiyacı vardır. Hedef kitlenizin kim olduğunu – yaşları, demografileri, konumları, ilgi alanları, alışkanlıkları ve tercihlerini bilmeniz gerekmektedir.

 

Yorumlarınız

WhatsApp chat