Müşterilerinizin daha iyi anlaşılması için arama verilerinin nasıl kullanılabileceğini açıklar ve iğneyi gerçekten hareket ettirecek hedeflenmiş, ‘akıllı’ içerik oluşturmanıza izin verir.

seo,seo ve içerik,akıllı içerik,seo i.in içerik
SEO ve akıllı içerik

Müşteri yolculukları, karmaşıklıklarında önemli ölçüde gelişti, dijital gelişmeler nedeniyle patlayabilecek çok fazla temas noktası. Mobil, tüketici kullanımı ve erişilebilirlik açısından bir numaraya yükseldi; Hiperokal stratejinin en önemli odak noktası haline geldi; ve akıllı içerik pazarlaması artık başarı için kritik öneme sahip. Pazarlamacılar, SEO ile içerik pazarlaması arasında simbiyotik bir ilişki geliştirerek tüketiciden markalarına açık bir yol açmaları her zamankinden daha önemli.

Pazarlamacılar, her iki alanda da büyümenin önemli ölçüde artması öngörüldüğü için SEO ve içeriğin birleşik gerekliliğini zaten biliyor. SEO ile ilgili görevler için bütçe tahmini dan büyümesi bekleniyor $ 2016 yılında 65 milyar , bu büyümenin ile senkronize olarak 2020 yılında yaklaşık $ 80 milyar olarak, içerik üretimi atlamak demek B2B içeriği pazarlamacıların yüzde 70 ve B2C içeriğinin yüzde 73 pazarlamacılar , 2017’de olduğundan daha fazla içerik yayınlamak istediklerini söylüyor.

Bununla birlikte, içerik daha yüksek oranlarda üretilse de, birçok pazarlamacı hala okurları materyalleriyle meşgul etmek için mücadele etmektedir. Aslında, B2C sektöründe üretilen içeriğin sadece yüzde 20’si, genellikle görür nişan  yüzde 50 çarpışmada biraz daha iyi sonuçları görmeye B2B pazarlamacıları ile (kayıt gereklidir). Markalar içerik üretimlerinde ileriye dönük olarak, mevcut ve potansiyel ziyaretçilerinin ihtiyaçlarını nasıl daha iyi karşılayacaklarını öğrenmeleri gerektiği açıktır. Cevap sadece daha fazla içerik değil – akıllı içerik üretiyor .

Sadece SEO ve içerik üretim ekipleri birlikte çalışabiliyorsa, organizasyonlar iğneyi içerik performansı üzerinde hareket ettirebilecekler.

seo,seo ve içerik,akıllı içerik,seo i.in içerik
seo ve içerik

Kullanıcı amacını keşfetme ve anlama

Öncelikle ve en önemlisi, kullanıcının niyetine hitap etmek için içerik ve SEO stratejisi oluşturulmalıdır – arama çubuğuna bir sorgu yazarken hangi bilgilerin tüketicilerin istediğini ve hatta daha sonra bu bilgiyi nasıl amaçladıklarını anlamak. Ne okumak istediklerini ve çevrimiçi olarak ne aradıklarını daha iyi anlarsanız, onlara istedikleri materyali sağlamak daha kolay olacaktır.

 

Orada arama amacı üç ana türü :

  • Gezinme amacı, belirli bir siteye ulaşmaya odaklanan amacı ifade eder. Bu sorgulara sahip olan tüketiciler zaten hedeflerini göz önünde bulunduruyorlar.
  • Bilgilendirici niyet, belirli bir şey hakkında bilgi edinmek için bilgi edinmek istedikleri için arama yapan insanları ifade eder.
  • İşlemsel amaç sorguları, bir şey satın almak amacıyla yapılan aramalardır.

 

Bu akıllı içeriği oluşturmak için, markaların şu anda izleyicilerini çeken konuların ve trendlerin nabzını tutması gerekiyor . İnsanların aradıklarını ve bu farklı geçerli anahtar kelimeler için rekabet düzeyini görmek için eğilimleri izlemeleri gerekir. Markalar bunu iyi yaptığında, endüstrilerindeki yükselen trendleri yakalayabilir ve rakiplerinden önce yayınlanan yüksek kaliteli içeriği elde edebilir, böylece kendilerini uzman olarak kurabilirler.

  • Anahtar kelime listeleri, markaların rakiplerinin sıraladığı içeriği ve anahtar kelimeleri tanımladıkları rekabetçi analizlerin ardından da geliştirilebilir. Müşterileri başka markalara taşıyan terimleri ve konuları anlamak, içerik üretimi için mükemmel fikirler sağlayabilir.
  • Markalar ayrıca kendi sektörlerinde popüler anahtar kelimeleri araştırmalıdır. Bu farklı stratejileri birlikte kullanmak, kuruluşların güçlü bir anahtar kelime listesi oluşturmasına ve içerik geliştirmeye rehberlik etmek için kullanılabilecek ana başlıkları belirlemesine olanak sağlayacaktır.

İçerik oluşturuldukça, markalar geçerli kullanıcı hedefi ve hedeflenen alıcının kişisi için onu optimize etmelidir. Bu, Google’ın mikro anlarını içerik geliştirme stratejilerine dahil etmeyi ve Google’ın dört mikro an kategorisinden en az birine uyan materyal oluşturmayı gerektirir – –Bilmek istiyorum, bilmek istiyorum, bilmek istiyorum -do ve gitmek istiyorum anlar. Örneğin, gitmek istediğim mikro anları , yerel hedefli anahtar kelimeler ve yerel odaklı içerikle yerel arama için optimize edilmelidir .

Gerçekleştirin: SEO ve akıllı içeriğin sizin için çalışmasını sağlayın

Özetle, SEO ve akıllı içeriğin markaları için çalışmasını sağlamak için pazarlamacıların şu beş noktaya odaklanmaları gerekir:

  1. Kullanıcı amacının sıralamanızı ve katılımınızı nasıl etkilediğini anlayın.
  2. Kullanıcı ihtiyaçları etrafında anahtar kelime listeleri ve içerik stratejileri geliştirmek.
  3. Mikro anlarla ve doğrusal olmayan müşteri yolculuğuyla aynı hizada olan içerik oluşturun.
  4. Kitlenizle ilgili fikir sahibi olmak ve iş akışı öğelerini otomatikleştirmek için makine öğrenmesini kullanın.
  5. İçerik pazarlamanızın ilerlemesini izlemek ve gereken değişiklikleri yapmak için sağlam SEO ölçümlerini kullanın.

İçerik pazarlaması harcamalarındaki artış ve arama amacını anlama konusundaki dikkat, SEO ve içerik pazarlaması disiplinlerinin nihayet birleştiğine işaret ediyor. Bununla birlikte, söz konusu içeriği optimize etmek ve içerik pazarlamasını yeni zirvelere itmek için temel zorluklar devam etmektedir. İleriye dönük olarak, pazarlamacıların içeriği nasıl ürettikleri, optimize ettikleri ve ölçtüklerine daha akıllı bir yaklaşım benimsemeleri çok önemlidir.

Müşterilerini daha iyi anlamak için arama verilerini nasıl kullanabileceklerini anlayan pazarlamacılar, ölçülebilir şekilde etkili hedefli içerik oluşturma konusunda oldukça isteklidir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz