Anahtar Kelime Fazlalığı:

SEO uyumlu içerik olarak en çok dikkat etmeniz gereken konuların başında anahtar kelime kullanım çokluğu gelmektedir çünkü hatalı bir çalışma ile içeriğiniz spam olarak  düşebilir.

Anahtar kelime çokluğu yani daha anlaşılır bir açıklama ile anlatmak gerekirse  anahtar kelimelerinizi içeriklerinizde kaç defa kullanmanız gerektiği konusu her zaman tartışmaya açık bir konu olmuştur ancak neyin yapılmaması gerektiği oldukça nettir.

Örnek vericek olursak 250 kelimeden oluşan bir içerik oluşturdunuz ve anahtar kelimenizi bu içerikte 25-30 defa geçirdiniz. Yine kendinizi Google yerine koysanız iyi olur. Yani böyle bir içeriğin kaliteli olma ihtimali ne kadar? Tabi ki yok! Peki  bu konuda ne yapmak lazım?

İçeriğinizin kalitesinnde bir değişiklik sağlamayacak bir şekilde bir anahtar kullanımından yana tercihinizi sağlayabililirsiniz.Ayrıca anahtar kelime çalışmasından çıkan Google’ın önerilerini de içeriğinizde geçirmeniz sizlere fayda sağlamış olacaktır. İçeriklerinizde her ne kadar anahtar kelimenizin uzun kuyruklu şekillerini geçirirseniz, Google yazınızı ilgili kelime ile o kadar ilişkilendirme sağlayacaktır.

Ayrıca anahtar kelimenizi mutlaka Başlık, H1 ve görsel alt etiketinde geçirin. Yazınız anahtar kelimenizde oldukça güçlü bir duruma gelecektir.

 SEO, SEO Uyumlu İçerik, SEO Uyumlu İçerik Hazırlamak
SEO Uyumlu İçerik Hazırlamak

 Başlık (Title) ve Meta Açıklamaları

Maalesef sadece yukarıda anlattıklarımız SEO açısından güçlü içerikler için yeterli olmamaktadır. Birazda  olsa teknik bir şeyler de yapmak gerekecek.

Başlık ve meta açıklamaları (özellikle başlık), site içi optimizasyon açısından çok önem taşır  ve arama motoru sonuçlarını net olarak  etkileyen konulardan sadece bir tanesidir.

 Site içi linkleme

Sabredin son maddeye geldik. Sizi biraz yorduk ama inanın bu yazdıklarımız organik sonuçlarda yer almak isteyenlerin kesinlikle uygulaması gereken konulardır.

Site içi linkleme yine SEO uyumlu makale oluşturmak için olmazsa olmaz bir özellik var. Yapmanız gereken çok basit, hemen sizler için paylaşalım.

Daha önce yazdığınız bir içerikten, yeni hazırladığınız içeriğe hemen bir link atmalısınız. Fakat linki anahtar kelimeden atmayı unutmamalısınız Hatta eğer yeni hazırladığınız içerik sizin için normalden çok daha değerliyse  en çok ziyaret edilen içeriklerinizden bu sayfaya link çıkma da yararı var. Eğer yeni anahtar kelimenize çıkacağınız iç linki, geçmiş içeriklerinizden bulamıyorsanız, eskileri biraz güncellemenin zamanı geldiğini anlamalısınız. Birkaç yazınızın içerisine yeni anahtar kelimenizi yerleştirmeniz, sizlerin zannettiğinden çok daha büyük bir etki yaratabilir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz