Sorunuz mu var?

Herhangi bir sorunuz varsa aşağıya sorabilir veya aradığınızı kategoriye tıklayabilirsiniz!

Google Adwords Avantajlı Özellikleri

Google Adwords,Google Adwords nedir,Google Adwords özellikleri nelerdir,Google Adwords avantajlı özellikleri,Google Adwords reklamları

Google Ads Nedir?

Google Ads, Google firmasından sunulmuş olan  bir reklam hizmetidir. Adsense ve Google Ads adı altında iki destekçisi  olan bu reklam sisteminde Adsense reklam Yayıncıları için Google Ads ise reklamını Yayınlatmak İsteyenler için hizmet sağlamaktadır.
Google Ads üzerinden neredeyse her gün uğradığımız Google’da arama bazlı açılan sayfalara anahtar kelimeler yardımıyla reklam yerleştirilebilmekte, ürününüzle ilgili yayın yapan ya da paylaşım yapan web sayfalarında Banner ya da Link olarak reklam vermeyi sağlayabilmektedir.
Google Ads dünyada ki önemli bir reklam ağı olan Adsense ile iyi bir takımdır. Yani birisi olmadan diğeri kesinlikle  ayakta duramaz Reklam Verenlerin reklamları Adsense sayesinden kullanıcı ile buluşmaktadır ve gerektiği değeri bulmaktadır.
Ülkemizde de en önemli yere sahip Online reklam merkezi Google Ads’dür. Diğer firmaların yüksek reklam fiyatlarına karşı düşük fiyat politikası, ziyaretçi başı ödeme, video, resim, flash diğer  reklamlara imkan  sağlaması bu sistemin önemli artı yönde  değerlerinde olmaktadır.

 

Google Adwords Avantajlı Özellikleri

Satışa yönelik bir reklam verme yöntemi olması.

Google Adwords reklamlarının hedef odaklı olduğunu rahat bir biçimde  söyleyebiliriz. Google’ da yer almış olan hedef kitle satın almaya yönelik arama yapan kullanıcılar olmaktadır. Google Adwords reklamlarının da bu hedefe  yönelik direkt reklamlar olması satışa yönelik bir reklam yolu olduğunu ortaya koymaktadır. Bu biçimde Google Adwords reklamları markaların dijital pazarlamada avantajlı olduğu bir reklam yöntemi olarak kullanım sağlamaktadır.

Düşük ve kontrol edilebilir maliyet özelliği olması

Google Adwords küçük biçimde veya büyük biçimde  marka olması önemli olmadan oldukça hesaplı bir reklamlama yoludur. Reklam veren Google Adwords’ de önceden belirlenmiş bir bütçe ile üst limit belirleyebilir. Bununla birlikte anlık olarak kampanyalarını durdurabilme ve başlatabilme avantajı vardır. Maliyet biçiminden markaların yarar sağlayabileceği bir reklam yolu olmaktadır.

Google Adwords,Google Adwords nedir,Google Adwords özellikleri nelerdir,Google Adwords avantajlı özellikleri,Google Adwords reklamları

Google Adwords,Google Adwords nedir,Google Adwords özellikleri nelerdir,Google Adwords avantajlı özellikleri,Google Adwords reklamları

Esnek yapısı ile ön plana çıkar.

Google Adwords’ de marka reklam kampanyalarını, duyurularını, anahtar kelimelerini anlık biçimde olarak takip edebilirsiniz ve değişen şeylere göre düzenleme sağlayabilirsiniz İstenilen zamanda reklamların durdurulup sonra devam ettirilebilme özelliği gibi  bütün bunların hızlı ayarlama özellikleri ile kısa sürelerde gerçekleştirilebilmesi Google Adwords’ u diğer reklam metotları arasında avantajlı olarak ön plana çıkmasını sağlar

Ölçülebilir ve analiz edilebilir raporlama özelliklerini içerir.

Özellikle geleneksel reklam biçimlerinden ve diğer dijital reklam yöntemlerinden daha detaylı raporlama özelliği reklam veren markaya oldukça  avantaj vermektedir. Reklam veren marka Google Adwords reklamları ile oldukça detaylı verilere kolaylıkla erişim sağlayabilir. İlerleyen zamanda nasıl bir strateji üzerine reklam oluşturması gerektiğinde en doğru bilgiyi Google Adwords’ un bu özelliği ile sağlayabilirsiniz.

Erişim bakımından kontrol edilebilir özelliklere sahiptir.

Google Adwords dil, şehir gibi hedef belirleme özellikleri ile markanın reklamını hitap ettiği hedef kitleye yönelik yayınlama sağlayabiliyor. Bu sebepten dolayı erişim oranı dijital medyada yüksek olan Google Adwords’ un daha etkili bir hal  almasını sağlıyor ve markaların bu reklam yöntemi ile etkileşim oranını arttırmasında avantajlı hale getiriyor.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir