Anahtar kelimeler için yalnızca tıklama başına maliyeti (TBM), yalnızca arkanıza yaslanıp ne kadar teklif vermeniz gerekip gerekmediğini merak ettiniz mi?

Bu yayında, en düşük dönüşümle en düşük tıklama başı maliyeti bulmak için kullanabileceğiniz üç gelişmiş AdWords özelliğini tartışacağım. Bu özelliklerin her birini öğrenmek, maliyetlerinizi düşürmenize ve AdWords kampanyaları için dönüşümleri artırmanıza yardımcı olur.

Strateji  1: Dönüşüm Tahminleri ve EBM Tahmini

Çoğu kişi Google Anahtar Kelime Planlayıcı aracını tanıyor, ancak şimdi bunu kampanyalarınızın toplam dönüşümlerini ve edinme başına maliyetini (EBM) tahmin etmek için kullanabileceğinizi biliyor muydunuz?

Şimdi, her bir anahtar kelime için yalnızca tıklama başına maliyet veya gösterim veya arama hacmini görmek yerine, Google’ın önceki hesap performansına dayalı edinme başı maliyetiniz ve toplam dönüşümler için tahminini görebilirsiniz. Bu, önemli arama hacmine sahip ve düşük bir EBM’de elde edilebilecek anahtar kelimeleri bulma süresini kısaltmanın güçlü bir yoludur.

google adwords,yeni adwords,google adwords update,old google adwords,adwords yeni arayüz,adwords reklam verme,adwords müşteri hizmetleri,google adwords karakter sayısı
google adwords,yeni adwords,google adwords update,old google adwords,adwords yeni arayüz,adwords reklam verme,adwords müşteri hizmetleri,google adwords karakter sayısı

Kullanmak için AdWords’e giriş yapın ve ardından Araçlar ’ı ve ardından Anahtar Kelime Planlayıcı’yı tıklayın. Bir kez oraya tıkladığınızda, “Bir anahtar kelime listesi için trafik tahminlerini al” ı tıklayın.

Tıkladıktan sonra, anahtar kelimeler ekleyin; günlük tahmin sayfasına yönlendirilirsiniz. Sayfanın en üstünde bir teklif ve günlük bütçe girebilirsiniz; tahminler buna göre değişecektir. Ayrıca, tekliflerinizin hangi noktalarda azalan geri dönüşlere ulaşmaya başlayacağını görmek için trafik tahmin grafiğine de bakabilirsiniz.

Strateji 2: Rakibini Tanı

Bu aynı zamanda PPC kampanyaları için de geçerlidir. Yalnızca kendi kampanyanızı anlarsanız, iyi şekilde başarabilirsiniz, ancak kampanyanızı ve rakiplerinizin kampanyalarını anlarsanız, çok daha başarılı olursunuz.

Kiminle karşı karşıya olduğunuzu bulmanın bir yolu, Google açık artırma görüşlerini kullanmaktır; bu, anahtar kelimeleriniz için kiminle rekabet ettiğinizi ortaya çıkarır. Ayrıca, teklif verdiğiniz anahtar kelimeler için reklamlarınızın gösterilme süresinin yüzde kaçını ve reklamlarınızı kendinizin üstünde gösterir.

Açık artırma analizlerini kullanmak için, AdWords’e giriş yapın ve reklam grupları listesinin hemen üzerindeki Ayrıntılar’ı tıklayın ve Açık Artırma Trendleri’nin altındaki “Tüm” ü seçin.

Göreceğiniz ilk görünüm, kampanya payındaki gösterim payınızın, ortalama konumunuzun, üst üste binme oranınızın, oranın üstündeki konumun, sayfa sıralamasının ve üstünlük payınızın bir listesidir. Ayrıca, rakiplerinize nasıl yığıldığınızı görmek için bu kriterlerin her birine göre sıralayabilirsiniz.

Ardından, anahtar kelimelerinizin her birinin reklam verenlerinki ile karşılaştırmasını görmek için reklam grubunu veya anahtar kelime düzeyini tıklayın.

Bu verilerle ne yapabilirsiniz? Gösterim payınızı ve kime karşı teklif verdiğinizi bilmek size daha fazla para kazandırır?

En yaygın işlem öğesi, ortalama konumunuzu yükseltmek için teklifleri yükseltmektir. Veya zaten bir konumdaysanız ancak gösterim payının tamamını alamadıysanız, reklamlarınızın çevrimdışı kalmadan önce daha fazla gösterim alabilmeniz için günlük bütçenizi yükseltmeniz gerekebilir.

Bu verilerden nasıl yararlanacağınız stratejinize ve hedeflerinize bağlıdır. Bazı reklam grupları için, mümkün olan en yüksek gösterim payını istersiniz çünkü bunlar en kârlı anahtar kelimelerdir. Yalnızca yüksek pozisyonlarda para kazanabileceğinizi ancak 7 gün 24 saat çevrimiçi olamayacağınızı öğrenebilirsiniz, bu durumda pozisyon 2-3 üzerinde kaldığı sürece daha düşük bir gösterim payıyla iyi olabilirsiniz.

Bu reklamverenlerin reklamları ve açılış sayfalarında ne kullandıkları hakkında daha fazla veri için, rakiplerinizi iSpionage gibi bir araca bağlayabilirsiniz . Rekabetçi istihbarat araçları, rakiplerinizin teklif ettiği tüm anahtar kelimeleri, kullandıkları reklam gruplarını, yayınladıkları reklam metnini ve trafiği yönlendirdikleri açılış sayfalarını gösterir.

Strateji  3: Teklif Stratejisi

Favori en güçlü teklif stratejisi önerim, AdWords teklif simülasyon aracıdır .

Kullanmak için, bir reklam grubundaki anahtar kelimelere bakarken Sütunlar’ı ve ardından Sütunlar’ı ve ardından Sütunları Özelleştir’i tıklayın. Listenin ortasına yakın bir yerde, teklifleri yüzde 50 oranında azaltırsanız, teklifleri yüzde 50 oranında artırırsanız tahmini tıklama sayısını vb. İçin yeni sütunlar ekleyebileceğiniz “Teklif simülasyon aracı” bulacaksınız.

Yukarıdaki örnekte, teklifi yüzde 50 oranında artırarak yaklaşık 7 tıklama, teklifi yüzde 300 oranında artırarak 28 tıklama, teklifi yüzde 50 oranında düşürerek 12 tıklama kaybeder ve sayfanın üstünde bir teklifle yedi tıklama kazanırsınız. Bu veriler, teklif stratejinizi bildirmek için kullanılabilir, böylece teklif tutarınızı artırmaya değip değmeyeceğine ve kampanyanız için oluşturduğunuz dönüşüm geçmişine göre ne kadar olduğuna karar verebilirsiniz.

Sonuç

Bu AdWords özelliklerini ve rekabetçi istihbarat araçlarını kullanarak rekabeti daha iyi bir anahtar kelime teklif stratejisiyle yenebilirsiniz. Bu verileri kullanarak, en yüksek YG’yi ve konumları korumak, ancak asla fazla ödeme yapmamak için yalnızca tıklama başına ödeme yaparsınız.

Önceden, tıklama başına ne kadar ödeme yapılacağını, hangi pozisyonun en karlı olduğunu ve farklı teklif düzeylerinin dönüşüm oranlarını nasıl etkilediğini bulmak için zamanınızı ve paranızı elle harcamanız gerekiyordu. Şimdi, bu üç güçlü AdWords özelliği ile işlem otomatik hale getirilmiştir ve teklif stratejinizi öngörülen dönüşümler ve edinme başına maliyet (EBM) ile optimize edebilirsiniz.

Tahminlere yüzde 100 güvenmemelisiniz, çünkü bunlar elbette sadece tahminlerdir, ancak kime karşı olduğunuzu görmek ve bu kadar zaman harcamak zorunda kalmadan kampanya performansını iyileştirmek için doğru anahtar kelime fiyatlarını seçmek için bilgileri kullanabilirsiniz. ve para. Lütfen aşağıdaki sohbete katılın ve teklif stratejinize yardımcı olduğunu düşündüğünüz ek yorum veya özellikleri ekleyin.

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz