Sorunuz mu var?

Herhangi bir sorunuz varsa aşağıya sorabilir veya aradığınızı kategoriye tıklayabilirsiniz!

Google sıralama faktörleri Nelerdir?

google sıralama kriterleri,google sıralama algoritması,google sıralamada yükselmek,google,seo,google sıra bulucu,seo maddeleri,Google sıralama faktörleri,Google sıralama,Google sıralama nedir,Google sıralamada nelere dikkat etmeliyiz,google sıralama algoritması,google arama kriterleri nelerdir,google sıralama faktörleri,google arama sonuçları sıralaması

Google sıralama faktörleri Nelerdir?

Günümüzde teknolojik gelişmeler hayatımıza hâkim olmuş durumdadır. İnsanların hayatını kolaylaştıran en önemli teknolojik araçlardan biri de bilgisayarlardır.nternet, her türlü bilgiye ulaşılan koca bir ansiklopedi olmasının yanında, birçok insana da iş imkânı sağlamaktadır

Alan Adı Etkenleri

Domain yaşı Google için çok üst düzeyde bir kriter değildir. Sadece alan adının uzun vadeli alınması daha sağlıklı olacaktır.

Domain’de Anahtar Kelime Geçirmek

Anahtar kelimelerin domain isminizde yer alması google sıralama kriterleri içerisinde oldukça değerli bir yere aittir.Google arama motoru anahtar kelimenin domain içerisinde yer almasının hala bir tesiri vardır. Anahtar kelime olarak domaini idrak eder ve sıralarda anahtar kelime seçilmiş domainlere biraz daha öncelik sağlamaktadır.

Alan Adının Başında Anahtar Kelimenin  yer alması

Bu konuda kanıtlanmış bilgiye moz dan ulaşım sağlayabilirsiniz. Her iki yılda bir yapmış olduğu  analizler sonucunda bu bilgiye ulaşmak mümkün. Anahtar kelimeler domainin ilk dizesinde yer alıyorsa sıralamada daha fazla  etkili olduğu kesinleşmiştir..

Domainin Geçmişi

Bir sitenin sahibinin devamlılık arz etmemesi ya da çokça el değitirmesi  domaine yönlendirilmiş linklerin de olumsuz olarak değerlendirilmelerine neden olmaktadır.

Cezalandırılan Domain Sahibi : Eğer Google bireyin spamci olduğuna inanırsa, o bireye ait diğer siteleri de daha dikkatli takip edecektir.

 Başlık Etiketinde Anahtar Kelime Kullanılması: Başlık etiketi bir web sitesinin ikinci en önemli içerik yeridir. Bu nedenle güçlü bir on-page SEO (sayfada SEO) sinyali gönderir.

Meta Açıklama Etiketinde Anahtar Kelime Olmalıdır: Başlık ile aynı şekilde doğal çalışmalarda ister istemez anahtar kelimeniz açıklama kısmında geçecektir.

google sıralama kriterleri,google sıralama algoritması,google sıralamada yükselmek,google,seo,google sıra bulucu,seo maddeleri,Google sıralama faktörleri,Google sıralama,Google sıralama nedir,Google sıralamada nelere dikkat etmeliyiz,google sıralama algoritması,google arama kriterleri nelerdir,google sıralama faktörleri,google arama sonuçları sıralaması

google sıralama kriterleri,google sıralama algoritması,google sıralamada yükselmek,google,seo,google sıra bulucu,seo maddeleri,Google sıralama faktörleri,Google sıralama,Google sıralama nedir,Google sıralamada nelere dikkat etmeliyiz,google sıralama algoritması,google arama kriterleri nelerdir,google sıralama faktörleri,google arama sonuçları sıralaması

Sitenizde yayınlanan yazıların uzun olması da sizler için bir yarardır. Yapılan istatistiklere göre 2000-2500 kelimelik yazılar Google ‘da daha önde avantajlı gözükmektedir.

Sitenizin bağlanma hızı da oldukça önemlidir. Siteniz ne kadar hızlı bağlanırsa o kadar iyi sonuçlar  elde edersiniz

Yazınızın içeriği kesinlikle özgün olması gerekmektedir. Özgün olmayan içerikler Google tarafından kopya içerik olarak algılanır.

Sitenizin daha kolay ve hızlı şekilde indexlenmesi için site haritanızın olması gerekmektedir.

Sitenizin gizlilik politikası olması, google tarafından işinizi ciddiye aldığınızın bir göstergesi olarak algılanır.

Sitenizin mobil uyumlu olması konusunda dikkatli olmalısınız.

Aldığınız backlinkler doğal bir dağılımda olmalıdır.

Google backlink etrafında bulunan kelimelere dikkat etmektedir. Eğer backlink çevresinde bulunan kelimeler artı anlamlı ise, bu siteniz için yararlı bir durum olacaktır

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir