Instagram’da Reklam Yönetimi

Instagram’da Reklam Yönetimi Bir reklam kampanyası başlatma aşamasında, reklam verenlerin genellikle soruları vardır: hedeflerin, biçimlerin ve modellerin ne seçileceği. Hedefli reklamcılık sistemlerinde o kadar çok seçenek vardır ki karar vermek zor olabilir. Instagram’ı örnek olarak kullanarak ipuçlarını nerede arayacağınızı ve en belirgin tedarik biçimlerinin ve modellerinin neden her zaman işletmelere fayda sağlamadığını göstereceğiz. Reklam amaçlı etkili tedarik […]

Detay
sosyal medya, facebook, takipçi, içerik paylaşma, linkedın, pinterest, e-ticaret, Google+, Google, snapchat, aktif kullanıcı, şirket bütçeleri, hedef belirleme, blog, ücretli reklam kullanımı,

E-Ticaret için Sosyal Medya Pazarlaması Nasıl Kullanılır

E-Ticaret için Sosyal Medya Pazarlaması Nasıl Kullanılır Bugün, çevrimiçi bir tüccarsanız, sosyal medyada pasif olmayı kesinlikle göze alamazsınız. İnsanların% 75’i sadece ve sadece sosyal medyada gördükleri için bir şey satın almayı kabul ediyor ve insanların% 90’ı bir satın alma kararında yardıma ihtiyaçları varsa sosyal medyaya döneceklerini söylüyor. Elbette, sosyal medyanın yatırımını ve  getirisini ölçmenin biraz […]

Detay
sosyal medya,sosyal medya kuralları,sosyal medya kuralları nelerdir,en önemli sosyal medya kuralları,sosyal medya görgü kuralları,sosyal medya kullanım kuralları nelerdir

Sosyal Medya Kuralları

Bütün  sosyal medya platformları için genel kurallar; 1. Gün içerisinde birkaç kez paylaşımda bulunuyorsanız, paylaşımlarınızın arasında belli bir süre geçtiğinden emin olmalısınız. Çünkü sosyal medyada art arda aralıksız paylaşımda bulunduğunuzda takipçi sayınızda azalma olacaktır. 2. Yapılan bütün yorumlara olabildiğince hızlı cevap verin. Yapılan araştırmalar bir markanın paylaşımına yorum yapan kullanıcıların yüzde 53’ünün 60 dakika içinde […]

Detay
PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri

PPC ipucu ve taktikleri

E-ticaret firmaları için PPC ipucu ve taktikleri PPC, dijital pazarlamada reklam harcamalarının nasıl olacağının kontrolünü sağlayan kurallardan bir tanesidir. Türkçe’ye Tıklama Başına Maliyet olarak çevrilen PPC, özellikle Google Adwords ve sosyal medya reklamlarında kullanılıyor ve markalara birden fazla  avantaj sağlamaktadır. Planlamalarınızı yapın Reklam kampanyası oluşturmadan önce hangi hedef ile  bu reklamları çıkacağınızı belirlemeniz gerekmektedir. Ürün […]

Detay
Seo,sosyal medya,Sosyal Medya ve SEO İlişkisi,Sosyal Medya ve SEO İlişkisi nedir

Sosyal Medya ve SEO İlişkisi

Sosyal Medya ve SEO İlişkisi Büyük bir sistem kuruyor ve bir heyecan ile web sitenizi açıyorsunuz. Tasarım, içerik, SEO her çalışmayı sağlıyorsunuz. Çalışmalarınızın bir an önce hızlı bir şekilde duyurulması ve kalabalık kitlelere ulaşabilmek için sosyal medya hesabınızı da açmayı tamamlıyorsunuz. Fakat bir şeyler ters gidiyor veya sosyal medyada nasıl bir strateji izleyeceğinizi bilmiyorsanız bu […]

Detay
Sosyal Medya,seo, Sosyal Medya ve seo,sosyal medya ve şirketler,sosyal medya ve kullanıcılar

Sosyal Medya SEO Etkisi

Sosyal medya hesapları arasında en etkili  ve mantıklı bir şekilde yararlanma sağlayabileceğiniz, sosyal medyanın SEO’ya etkileri,  sosyal medya kullanıcıları, sosyal medyanın önemi gibi sorulara cevap aranan teknikler ve uygulamaları sizler için inceleyip düzenleme sağladık.. Sosyal Medya ve Kullanıcılar Sosyal medya  kullanıcı olarak 3 gruba ayrılmaktadır , topluluk – gruplar, bireysel kullanıcılar ve şirketler olarak Türkiye’de […]

Detay
seo, seo danışmanlığı, seo uzmanlığı

Kullanıcı Deneyimi ve SEO İlişkisi

  Kullanıcı Deneyimi ve SEO İlişkisi UX (User Experience),  kullanıcı deneyimi anlamına gelmektedir ve süreklilik arz eden memnuniyetle birlikte uzun süreli değer yaratmak için de oldukça önemlidir. Kullanıcı deneyimi, yeni bir ürün ya da hizmet yaratma sürecinde, tüketicinin beklentisini karşılamak için atılan ilk adımı ifade ettiğini söyleyebiliriz. Buradaki amaç aslında, tüketici ya da ziyaretçilerin site [...]
Detay
seo, seo danışmanlığı, seo uzmanlığı

Hızlı İndexlenme İçin Tercih Edilen Siteler

Hızlı İndexlenme İçin Tercih Edilen Siteler İndexlenme dediğimizde, basit ve genel anlamıyla, web sitenizin Google dâhil tüm arama motorlarının arama sonuçlarında çıkarılmasını anlayabilirsiniz. Sitenizin daha hızlı bir şekilde indexlenmesi için bazı önemli site ve yöntemleri bilmeniz oldukça faydalı olacaktır. Bu site ve yöntemler aracılığıyla sitenizin normale oranla daha hızlı indexlenmesi sağlanarak, hedef kitlenize ulaşmanızı ve [...]
Detay