Sorunuz mu var?

Herhangi bir sorunuz varsa aşağıya sorabilir veya aradığınızı kategoriye tıklayabilirsiniz!

Etiket: e-ticaret

E-Ticaret Nasıl Yapılır?

E-Ticaret Nasıl Yapılır? Elektronik ticaret, tüm çevrimiçi ticareti, yani doğrudan insan teması olmadan, bilgisayar, tablet ve akıllı telefon gibi dijital cihazlar ve platformlar aracılığıyla yapılan satışları ifade eder. E-ticaret genellikle fiziksel ürünlerin çevrimiçi satışı ile ilişkilidir. Yani, satın alma çevrimiçi yapılır ve ürün postane, taşıyıcı, motoboy vb.Gibi çeşitli teslimat araçlarıyla . . . Devamını Oku

E-Ticaret için Sosyal Medya Pazarlaması Nasıl Kullanılır

sosyal medya, facebook, takipçi, içerik paylaşma, linkedın, pinterest, e-ticaret, Google+, Google, snapchat, aktif kullanıcı, şirket bütçeleri, hedef belirleme, blog, ücretli reklam kullanımı,

E-Ticaret için Sosyal Medya Pazarlaması Nasıl Kullanılır Bugün, çevrimiçi bir tüccarsanız, sosyal medyada pasif olmayı kesinlikle göze alamazsınız. İnsanların% 75’i sadece ve sadece sosyal medyada gördükleri için bir şey satın almayı kabul ediyor ve insanların% 90’ı bir satın alma kararında yardıma ihtiyaçları varsa sosyal medyaya döneceklerini söylüyor. Elbette, sosyal medyanın . . . Devamını Oku

E-Ticaret ve Yüksek Dönüşüm Oranı

dönüşüm oranı, dönüşüm oranı nedir

E-Ticaret ve Yüksek Dönüşüm Oranı Dönüşüm Oranı Nedir? Dönüşüm oranı, sitenin amacına yönelik hedefi tamamlayan ziyaretçilerin sayısının, sitenize gelen toplam ziyaretçi sayısına bölünmesi ile hesaplanır. Yüksek bir dönüşüm oranı, sadece e-ticaret siteleri için değil, her site için bir başarı göstergesidir. E-ticaret pazarındaki zorlu rekabet satıcıları, sitelerinin kullanıcı deneyimini artırmak için . . . Devamını Oku

Zayıf İçerikleri Tespit Etmek

seo, seouzmanı, zayıf içerik, izmir seo uzmanı, genel seo

Zayıf İçerikleri Tespit Etmek Arama motorları, sürekli olarak yeni içeriği bulup dizine ekleyerek web sitesini tarar. Web yöneticileri sürekli olarak rakiplerini atlamak, arama motorlarına web sitelerini yeniden ziyaret etmek ve kullanıcılarını meşgul etmek için daha fazla neden sağlamak için yeni içerikler oluşturmaya çalışmaktadırlar. Zayıf İçerik Nedir? Zayıf içeriği kullanıcıya katma . . . Devamını Oku