E-Ticaret Nasıl Yapılır?

E-Ticaret Nasıl Yapılır? Elektronik ticaret, tüm çevrimiçi ticareti, yani doğrudan insan teması olmadan, bilgisayar, tablet ve akıllı telefon gibi dijital cihazlar ve platformlar aracılığıyla yapılan satışları ifade eder. E-ticaret genellikle fiziksel ürünlerin çevrimiçi satışı ile ilişkilidir. Yani, satın alma çevrimiçi yapılır ve ürün postane, taşıyıcı, motoboy vb.Gibi çeşitli teslimat araçlarıyla fiziksel olarak alınır. Çevrimiçi satın […]

Organik SEO Nedir?

Organik SEO Nedir? Organik arama motoru optimizasyonu, yani geleneksel SEO, şirketlerin web sitelerine trafik hedeflemek için Google gibi arama motorlarının üst arama sonuçlarında görünmeye çalıştığı süreçtir. Bu, web sitesinin yapısını optimize ederek ve tüketicilerin arama amaçlarına karşılık gelen içerik oluşturarak elde edilir. Bir web sitesinin tek tek sayfaları arasında dahili bağlantılar oluşturmak, Google’ın bir web […]

Instagram’da Reklam Yönetimi

Instagram’da Reklam Yönetimi Bir reklam kampanyası başlatma aşamasında, reklam verenlerin genellikle soruları vardır: hedeflerin, biçimlerin ve modellerin ne seçileceği. Hedefli reklamcılık sistemlerinde o kadar çok seçenek vardır ki karar vermek zor olabilir. Instagram’ı örnek olarak kullanarak ipuçlarını nerede arayacağınızı ve en belirgin tedarik biçimlerinin ve modellerinin neden her zaman işletmelere fayda sağlamadığını göstereceğiz. Reklam amaçlı etkili tedarik […]

İhlaller Ve Arama Motoru Spam Cezaları

İhlaller Ve Arama Motoru Spam Cezaları Bu zamana kadar, SEO Başarı Faktörlerinin Periyodik Tablosunu oluşturan olumlu sinyalleri tartıştık . Ancak kaçınılması gereken bazı uygun olmayan faktörler de vardır. Bir güvence: Bir arama motoruna spam gönderdiklerine inananın ki çok az insan bunu yaptı. İstenmeyen bir şekilde spam ve arama motorları, birinin sert bir cezayı hak edip […]

Arama Motorlarını Etkileyen Faktörler Nelerdir?

Arama Motorlarını etkileyen faktörler vardır. Bu faktörleri dikkate alarak bir web sitesinin arama motorlarında nasıl sıralandığını belirler. Birçok kişi, büyük arama motorlarının, hangi web sitelerinin anahtar kelime aramaları için en iyi olduğunu belirlemek için web sitelerini nasıl sıraladığını merak eder. Bu, özellikle çevrimiçi pazarlamaya yeni başlayanların şaşırtıcı bulduğu bir şeydir. Arama motoru optimizasyonu  (SEO) yöntemleri […]

E-Ticaret için Sosyal Medya Pazarlaması Nasıl Kullanılır

E-Ticaret için Sosyal Medya Pazarlaması Nasıl Kullanılır Bugün, çevrimiçi bir tüccarsanız, sosyal medyada pasif olmayı kesinlikle göze alamazsınız. İnsanların% 75’i sadece ve sadece sosyal medyada gördükleri için bir şey satın almayı kabul ediyor ve insanların% 90’ı bir satın alma kararında yardıma ihtiyaçları varsa sosyal medyaya döneceklerini söylüyor. Elbette, sosyal medyanın yatırımını ve  getirisini ölçmenin biraz […]

Marka İçi SEO Metin Yazarlığı İle Dönüşümler Nasıl Artırılır?

Bu makalede, marka içi içeriğin neden bu kadar önemli olduğu ve doğru kitleye doğru mesajın doğru zamanda nasıl seçileceği hakkında bir fikir edineceksiniz. Marka bilinci oluşturmanın bununla ne ilgisi var? Gördüğüm trendler göz önüne alındığında “2018 kişisel markalaşma yılı” demeyi seviyorum. Her ne kadar daha büyük ölçekli marka bilinci oluşturma önemli olsa da, giderek daha fazla […]

HTML Kodu ve Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir?

HTML Kodu ve Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir? HTML, web sayfaları oluşturmak için kullanılan temel koddur. Arama motorları belirli HTML öğelerinden sıralama sinyalleri alabilir. SEO başarısı elde etmek için en önemli HTML öğelerinden bazıları aşağıdadır. Ht: HTML başlık etiketi Birbirinden farklı tam 100 kitap yazdığınızı ancak hepsine aynı başlığı verdiğinizi düşünün. Herkes farklı konularla ilgili olduğunu nasıl anlardı? […]

İçerik ve Arama Motoru Faktörleri Nelerdir?

İçerik ve Arama Motoru Faktörleri Nelerdir? SEO başarısı söz konusu olunca ifadeyi tekrar tekrar duyacaksınız. Gerçekten de, bu yüzden SEO başarı faktörlerinin periyodik tablosu  içerik unsurları ile başlar, ilk unsur içerik kalitesi ile ilgilidir. İçeriğinizi doğru alın ve diğer tüm SEO çalışmalarınızı desteklemek için sağlam bir temel oluşturdunuz. Cq: İçerik kalitesi Her şeyden çok kaliteli […]

Arama Motoru Başarı Faktörleri Nelerdir?

Arama Motoru Arazi SEO faktörleri başarı tablosu kapsamında üç ana grup vardır : Sayfa İçi SEO Sayfa Dışı SEO İhlaller Bu SEO kılavuzunun her bölümü açıklayacağı gibi, her grup içinde alt gruplar vardır. Bu alt gruplar, belirli bir ağırlık veya öneme sahip bir veya daha fazla bireysel SEO faktörü içerir. İhlaller, bir grup kendilerine aitken, ilişkilendirildikleri grup ve […]

WhatsApp chat